Terelu Campos la seva incursió al teatre no li està resultant com esperava. És la seva primera vegada sobre l'escenari i tampoc té taules. El seu personatge genera una gran expectació i és el que ha fet que alguns espectadors comprin l'entrada i vulguin asseure's per veure la funció. Durant un mes 'Santa Lola' ha protagonitzat la cartellera del Teatre Calderón. Ha estat un tancament de temporada breu però molt intens.
Ha hagut de suportar nombroses crítiques al llarg d'aquests mesos, especialment per la seva debilitat en les taules. Tanmateix, el que hauria fet que l'obra no continués és el seu text “masclista”. El director i guionista César Lucendo admet haver hagut de 'censurar' part de l'obra i es mostra molest per tot el succeït: "Si Terelu Campos no hagués estat en el repartiment, no s'hauria parlat d'això”.
Terelu Campos fracassa al teatre
El director de l'obra està orgullós de comptar amb Terelu Campos per a l'obra. Sabia que era una arma de doble tall. Amb la filla de María Teresa Campos aconseguia publicitat, però també es posaven en el focus mediàtic. "La seva presència va fer que ens miraran amb lupa. He arribat a veure la meva cara a televisió al costat del 016. El que es va fer contra l'obra i contra mi era denunciable", s'ha queixat a La Razón. "Donava igual jo, l'obra o els acudits. Van dir que era una obra franquista perquè hi ha un monòleg en què es mencionen personatges finats com Carmen Sevilla, Jesús Puente, Rocío Jurado i es rematava amb 'menys mal que va venir Franco i va posar ordre'. És un acudit, no converteix l'obra en franquista", es defensa.
"No me penedeixo, vam triar a Terelu i seguim endavant amb totes les conseqüències. Ha fet una feina boníssima. Té un mèrit enorme. I la gent que ha vingut ha sortit molt contenta. En el personal, a més, Terelu és una dona generosa i propera. No sé si tornarem a treballar junts en teatre, però he guanyat una amiga”, finalitza.