Tamara Falcó és la protagonista indiscutibles de les últimes setmanes. Fa una setmana va anunciar pletòrica el seu compromís amb Íñigo Onieva. Ja tenia data i lloc per celebrar l'esdeveniment de l'última dècada. Tanmateix, sembla que el casament de la filla d'Isabel Preysler haurà d'esperar. Unes hores després van aparèixer uns vídeos en els quals es veia l'empresari besar-se amb una altra dona, i no serien els únics. La mateixa Tamara Falcó va confessar que hi havia molt més. Per fi es va treure al bena dels ulls i va descobrir la veritable persona amb la qual s'anava a casar i amb la qual ha estat convivint aquests últims dos anys, completament enganyada.

Tamara Falcó A3
Tamara Falcó A3

L'important creixement de Tamara Falcó

Després de plorar durant tot un cap de setmana, Tamara Falcó va deixar d'amagar-se i va continuar amb els seus compromisos professionals. L'empresària n'ha revaloritzat encara més si hi ha la seva imatge. Sens dubte, anunciar la ruptura amb Íñigo Onieva l'ha beneficiat. Tot un país s'ha posat del seu costat. El seu perfil d'Instagram ha crescut en més de 200.000 seguidors en una setmana, ara mateix se situa en 1,4 milions. Les marques la veuen com un gran reclam. Ara mateix la seva imatge és candent, però el seu caixet ha pujat el doble i fins al triple. Contractar-la en aquests moments és missió impossible.

Tanmateix, no tot és or per a Tamara Falcó. Encara que és un dels personatges públics més desitjats en televisió, no li va tan bé en la seva empresa. La seva firma de moda, TFP, li ha donat un disgust per segon any consecutiu. Encara que ha comptat amb la inestimable ajuda dels seus familiars i amics íntims, fins i tot famosos, la marca presenta pèrdues. Ara mateix és insostenible.

Tamara Falcó efe
Tamara Falcó efe

La firma de Tamara Falcó està en números vermells. La filla d'Isabel Preysler la va crear el 2018 sota la societat Gypset Living SL., de la que és administradora única. Va començar amb un capital de 3.006 euros i, segons les dades de l'últim exercici financer disponible, l'empresa de Falcó comptava amb una facturació de 640,50 euros el 31 de desembre de 2020. Les vendes cauen gairebé el 100% i deriva en un resultat net negatiu de 10.797 euros. La companyia de moda porta dos anys consecutius amb pèrdues.

Per sort, aquestes pèrdues compensen amb els seus increïbles i milionaris guanys en xarxes socials i en televisió. Tamara Falcó es va embutxacar una important xifra de diners pel seu reality a Netflix, es parla d'un nombre de sis xifres. Fins abans de comunicar-se el seu compromís i posterior ruptura, Tamara cobrava per cada publicació d'Instagram 4.000 euros. Ara podria haver-se duplicat. Treballa amb Tous, Porcelanosa i Polo.

La seva carrera televisiva va començar amb 'MasterChef', on va acabar vencedora. En el format culinari hauria ingressat 195.000 euros per les seves dotze setmanes. No s'ha revelat el seu sou per la seva col·laboració en el programa de Pablo Motos.