TV3 comença a assajar fórmules de baix cost. Reciclatge de platós, recuperació de presentadors de la casa i continguts promocionals per encarar la nova etapa de retallades provocades per la reclamació de l'IVA de Montoro. Acaba d'estrenar un programa produït íntegrament per TV3, Enganxats, que recupera la taula i el presentador de Divendres. Espartac Peran comentava el culebrot de la casa, abans era La Riera i ara Com si fos ahir. Ja ho feien Júlia Otero a La columna, Albert Om a El club i Mari Pau Huguet al TVist però ara s'ha creat un nou programa només per a això, i es fa en el moment en què només hi ha dues sèries a TV3 (el culebrot i la nova Benvinguts a la família) i en el proper trimestre només una: Com si fos ahir. Vicent Sanchis ja ha avançat que no hi ha diners per produir una nova temporada de res i ni Nit i dia, ni El crac ni Cites tornaran. Amb aquests vímets costa fer un cistell i el repte l'assumeix l'Espartac amb la seva naturalitat però amb poc pressupost. El plató de Tarda oberta, personal de la casa i tertulians actors de sèries. El resultat va ser fluix, un 6,6% a una hora difícil per TV3, els diumenges abans del TN vespre. Diumenge passat Al cotxe!, que passa a emetre's dilluns a la nit, va fer un 8,3%. Un altre programa low cost. Veurem si l'espectador s'hi conforma.

espartac i eloi  tv3

TV3

El prime time de la casa va lluir líder amb el 30 minuts avançant-se a l'allau d'especials sobre Trump (11,5%) amb un documental de producció aliena i Llum Barrera pujant De bon humor a un 13,4%. Van guanyar l'invencible Barça de pagament a Movistar que es va quedar en un esplèndid 11,2%. Qui va fer figa va ser Ana Pastor que amb nou decorat, públic aplaudint-la en directe i els sis polítics de sempre ja esgota només a un 8%.

el objetivo  la sexta

La Sexta

L'audiència dels diumenges es comporta d'una manera diferent que la resta de la setmana. Resulta difícil d'explicar que el programa més vist del dia a Catalunya va ser una TV movie tronada d'Antena 3 a les 6 de la tarda. La patata fregida es deia La elección de una madre i l'argument és per apretar a córrer: una mare adolescent és repudiada per la família i abandona el seu nadó a la porta de la casa d'una famosa escriptora (!). Aquesta aberració fílmica va fer un impressionant 16,6% i va liderar a l'hora de la migdiada per sobre dels programes de prime time. Els actors no els coneix ningú però els autèntics "enganxats" van ser els 356 mil catalans que s'hi van atrapar com paparres. 

caratula peli antena 3

DVD

Els presentadors de Telecinco al·lucinen. Van fent programes estel·lars els diumenges i no poden destronar les TV movies d'Antena 3: Toñi Moreno es queda en un 8,6% i Risto Mejide en el 7,3%. Si l'entreteniment del cap de setmana és això, apaga i vámonos. O apaga i llegeix digitals.