Emilio Aragón té 66 anys, i els seus tres fills l'estan fent avi ràpid. Acaba de néixer el fill de Nacho Aragón i Bea Gimeno i li han posat el nom més espanyol possible, Pelayo. Com el de la batalla de Covadomnnga, com el fill que no ha tingut mai Letícia però de qui va filtrar que es diria així per saber qui era qui filtrava les coses a la premsa. El clan Aragón ha anunciat que ja són pares. La feliç notícia converteix en avis del seu cinquè net a Emilio Aragón i Aruca Fernández-Vega, que veuen orgullosos com el seu únic fill noi forma la seva pròpia família ambel naixement de Pelayo.

Nacho Aragón Bea Gimeno, Instagram
Nacho Aragón Bea Gimeno, Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bea Gimeno (@begimeno)

La mare de Pelayo escriu: "Pelayo 🩵 lo mejor que nos ha pasado en la vida!!!El sábado sobre las 00:00 rompí aguas, y desde entonces hemos estado en una nube inexplicable ✨ Esta canción era la que sonaba mientras te veíamos llegar al mundo 🥹🥹🥹 qué sensación de plenitud, emociones preciosas, una vida nueva que es imposible querer más, me quedo en esta nube para siempre!!! Macho gracias por el mejor regalo que me podías dar, mi familia". La  mare vor retre homenatge als Fernández-Vega, família materna de Nacho Aragó. És una família molt coneguda a la regió. Tant és així que Luis Fernández-Vega, conegut oftalmòleg, ha estat durant anys president de la Fundació Princesa d'Astúries.

U584937 044
Emilio Aragón i la dona d'arrels asturianes, GTRES

Milikito, com es va donar a conèixer a la TVE dels 80 amb Los payasos de la tele, ha fet carrera en solitari a la TVE dels 90, mític espai de gags Ni en vivo ni en directo, i a la Telecinco dels inicis, la de Valerio Lazarov amb els no menys mítics VIP Noche, Médico de familia El gran juego de la Oca ja a Antena 3. Sobretot la sèrie de Globomedia on feia de metge vidu enamorat de la seva cunyada Lydia Bosch el va fer ric i va acabar sent una patum de la productora i president de La Sexta quan Golobomedia era copropietària abans de passar a mans de Jaume Roures i finalment de Planeta. Emilio Aragón segueix allà, com el primer dia, com una de les persones que més sap de TV. El seu vessant de músic el va fer tornar a la tele de manera efímera amb una petita joia de pagament, B.S.O. (banda sonora original) a Movistar. Mort el showman de les vambes blanques, l'esmòquing i que cantava "Te huelen los pies" ara veu créixer els fills. El petit Nacho, el que és igual a ell, es va casar amb Bea a Mallorca, on estiueja la família Aragón de tota la vida Emilio i Nacho són dues gotes d'aigua, pare i fill:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bea Gimeno (@begimeno)

L'ha fet avi l'únic hereu noi de la nissaga Miliki, Milikito i Milikitito. Dels tres fills, Icíar (44 anys), Macarena (36 anys) i Ignacio (29 anys), el petit és el que s'assembla més al seu pare. Físicament són calcats i com a emprenedor també. Es diu Nacho com el personatge que interpretava Emilio Aragón a la sèrie de metges de Telecinco i té l'edat de l'èxit de la sèrie, 28 anys. Li van posar el nom pel personatge de ficció més exitós que va interpretar. Nacho té un compte d'Instagram on ensenya qui és i és clavat al seu pare, en guapo. I ara Pelayo Aragón. Missaga de poder.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!