'Got Talent' tenia ahir totes les mirades posades a sobre. Era el retorn de Risto Mejide a Telecinco des que el publicista català anunciés públicament la seva ruptura amb Laura Escanes després de més de 7 anys de relació. Encara que fos un capítol gravat durant el passat mes de juny, el talent show de Fremantle generava molta expectació. Algunes actuacions solen ser espectaculars, però les mirades de les revistes i els portals del cor, com En Blau, se centraven en els i les celebrities, és a dir, en els membres del jurat.

Elektra, hipnoterapeuta T5
Elektra, hipnoterapeuta T5

Una temporada més, Risto està acompanyat per Dani Díaz, Edurne i, la novetat, Paula Echevarría. El nom propi d'ahir va ser Edurne. La cantant no va tenir objeccions en sotmetre's a una de les experiències que generen més recel a 'Got Talent'. No és la primera vegada que hi acudeix un/a hipnoterapeuta al plató de Telecinco, però sí la primera en la qual Edurne se sotmet a aquesta teràpia que resulta ser tan sorprenent. Elektra Díaz era l'experta en hipnosi en la qual havia de confiar Edurnity per caure hipnotitzada. El millor és que no sabia el que li venia a sobre: Edurne té una brutal fòbia a un aliment molt típic de les nostres amanides mediterrànies.

Edurne menjant un tomàquet T5
Edurne menjant un tomàquet T5

Aquest aliment és el tomàquet, i és el que va utilitzar Elektra per a, alhora que tancava els ulls la xicota de David De Gea, donar-li per a menjar. Mentre la hipnotitzadora li repetia fins a la sacietat a Edurne que estava menjant una poma, aquesta realment li donava sucosos mossos a un tomàquet gegant. "T'estàs menjant una sucosa poma en una calorosa tarda d'estiu. Vull que pensis en la forma d'aquesta poma... i en el color. Vull que pensis en aquesta textura tan especial de la poma", li deia l'especialista mentre tothom veia com Edurne estava delectant-se amb un aliment al qual li fa fàstics i li produeix nàusees. El resultat: 4 sís i a la següent ronda.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Edurne (@edurnity)

Risto truca a Laura

Una altra escena que ha aixecat polseguera és la trucada de Risto a la seva aleshores parella Laura Escanes. És cert que el programa es va emetre ahir, però el fet és que aquesta trucada es va produir fa tres mesos. Tot i així, ens va produir una tendresa immensa: es veia Mejide parlant per videotrucada amb la seva filla Roma i mostrant-li el botó vermell que sempre tenen els membres del jurat al seu costat per decidir si volen interrompre una actuació. "Mira què tinc aquí! El botó vermell que tant t'agrada!", exclamava, molt tendre, el presentador de 'Todo Es Mentira'. La veritat és que aquesta trucada ens va enamorar: pura Roma, que és sinònim de pur amor.

Risto i Edurne Got Talent
Risto i Edurne Got Talent