Hansi Flick és la gran estrella d'aquest Barça. Lamine, Pedri i Raphinha es disputaran la Pilota d'Or, el més ben pagat és el golejador Robert Lewandowski, a la porteria hi ha un suplent que ha robat el cor de tots els blaugranes, per carisma i eficàcia, Szczęsny, i així podríem seguir a cada línia del camp. Però el que els representa a tots és el discret, rigorós, amable i molt espectacular Flick. Un alemany que molts van criticar per ignorància i suposada adhesió a la causa guardiolista. Flick no és hereu de cap corrent intern, va per feina i ha demostrat ser el millor. Ha guanyat totes les finals que ha disputat com a entrenador, set de set, i a can Barça en el seu primer any va pel camí de l'excel·lència. I a més sense escàndols, sense polèmiques, amb un encant especial que el fa adorable.

Flick no té ni un sol enemic. Ni a Madrid saben què criticar-li. Al seu costat Ancelotti és una mòmia, ha envellit 20 anys de cop, el faran fora. Al Barça llueix el míster: Hansi Flick. I com sempre, un dels secrets d'una ment privilegiada és una vida personal estable i feliç. Flick té una dona i dues filles que no apareixen mai a les fotos, a la llotja o a les càmeres. Aquesta Final de Copa van ser a Sevilla per acompanyar el pare de família i les càmeres no les van captar fins ara, que un compte de twitter mostra una tendra imatge familiar amb els Flick fent una videotrucada en mig del camp després de la victòria del Barça. Així coneixem una imatge actual de la dona de Hansi Flick, Silke, que sempre apareix en fotos antigues, i com han crescut les dues noies, Hannah, que ja ha fet avi Flick, i la petita Kathrin. Molt alemanyes:



Me acabo de dar cuenta que Hansi tiene mujer e hijas💀
— nenn (fan) (@FCB_nenn) April 28, 2025
pic.twitter.com/jigZihoW2Q
Al vídeo s'aprecien totes millor, molt somrients, probablement parlant amb algun altre membre de la família Flick que és a Alemanya. Al costat de la filla gran un home amb barba i gorra que té tot l'aspecte de ser el gendre de Flick. I un detall que no passa desapercebut: la petita Kathrin va vestida amb una samarreta del Barça. Aquesta família són més culers que un altre Hans: Joan Gamper, el suís que va fundar el club fa 125 anys. Ara un altre Hansi ha arribat per enamorar el Barça. No existeix un sol periodista dels que van criticar-lo en arribar que ara gosi posar un però a la gestió de Flick. Els ha fet a tots millors, juguen bé, convencen, té un carisma descomunal sense necessitat de fer discursos exagerats i el millor: fa veure que no parla català ni castellà per estalviar-se explicacions massa llargues. Contesta en un anglès normal i així va per feina, sense buscar raons. Flick és adorable, és el pare d'aquest Barça. Molts dels seus jugadors tenen edat de ser els seus fills i ell és el pare de tots els culers. Flick, el míster, el mestre.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!