Fa pocs dies podíem llegir que la periodista d’Al Rojo Vivo (La Sexta), Cristina Pardo, tindria un projecte propi a la cadena d’Atresmedia, anomenat Malas Compañías, del qual no havien transcendit gaires detalls.
Doncs bé, el programa ja té data d’estrena. Serà el proper 9 d’abril a les 21.30 i segons podem veure al seu avanç, el format té algunes semblances amb Salvados.
YA TENEMOS FECHA DE ESTRENO: ‘Malas compañías’ llega a @laSextaTV el próximo domingo 9 de abril. Con @cristina_pardo https://t.co/kl3ncNn5GZ pic.twitter.com/avvPpvGI3d
— Malas Compañías (@MalasCiasTV) 2 de abril de 2017
La corrupció és el pal de paller d’aquest nou format, però en aquest cas, Pardo i el seu equip, no tractaran amb persones conegudes o amb alts càrrecs polítics sinó amb històries anònimes de gent que durant la seva vida s’ha topat amb “males companyies” i ha sucumbit a les arts de la corrupció.
Una innovadora promoció
Mitjançant diferents perfils de Twitter, el programa intenta posar els usuaris en una situació hipotètica on han d’escollir entre dues opcions:
Eres el resultado de lo que decides.
— mcATS (@mc_ATS_) 31 de marzo de 2017
Juega conmigo aquí @mc_ATS_, sigue el hilo y ¡elige tu aventura!
Després de llegir aquesta aventura, has de prendre una decisió:
¿Te afilias al PP?
— mcATS (@mc_ATS_) 3 de abril de 2017
Sí @mcATSsi
No @mcATSno
Depenent de la resposta, et redirigeix a un altre compte:
Te afilias al PP; un trámite sencillo. Rápidamente alguien te propone ser alcalde de una pedanía de Valencia. pic.twitter.com/5V6nI0lLAT
— mcATSsi (@mcATSsi) 3 de abril de 2017
¿Quieres seguir?
— mcATSsi (@mcATSsi) 3 de abril de 2017
Sí @mcATSsi1
No @mcATSno1
Aquest “joc” d’eleccions a manera de promoció, posa a prova l’usuari davant la corrupció. Si tinguessis la possibilitat de guanyar molts diners en un nou ofici, però no saps d’on vénen, acceptaries la feina?
De moment hi ha dues emissions assegurades de Malas Compañías. El dia de la seva estrena, el 9 d’abril i la setmana posterior, el 16.