Fa pocs dies podíem llegir que la periodista d’Al Rojo Vivo (La Sexta), Cristina Pardo, tindria un projecte propi a la cadena d’Atresmedia, anomenat Malas Compañías, del qual no havien transcendit gaires detalls.

Doncs bé, el programa ja té data d’estrena. Serà el proper 9 d’abril a les 21.30 i segons podem veure al seu avanç, el format té algunes semblances amb Salvados.

La corrupció és el pal de paller d’aquest nou format, però en aquest cas, Pardo i el seu equip, no tractaran amb persones conegudes o amb alts càrrecs polítics sinó amb històries anònimes de gent que durant la seva vida s’ha topat amb “males companyies” i ha sucumbit a les arts de la corrupció.

Una innovadora promoció

Mitjançant diferents perfils de Twitter, el programa intenta posar els usuaris en una situació hipotètica on han d’escollir entre dues opcions:

Després de llegir aquesta aventura, has de prendre una decisió:

Depenent de la resposta, et redirigeix a un altre compte:

Aquest “joc” d’eleccions a manera de promoció, posa a prova l’usuari davant la corrupció. Si tinguessis la possibilitat de guanyar molts diners en un nou ofici, però no saps d’on vénen, acceptaries la feina?

De moment hi ha dues emissions assegurades de Malas Compañías. El dia de la seva estrena, el 9 d’abril i la setmana posterior, el 16.