Després de deixar el món del bou, Cayetano Rivera ha començat a portar un estil de vida que ha resultat certament preocupant per a més d'un dels seus seguidors. El destre ha deixat de ser protagonista pel que passava dins de les places de toros, per ser-ho per culpa dels seus escàndols a la nit. I és que, després de passar una nit entre reixes al calabós i estampar el seu cotxe amb dues palmeres en passar-li per alt que en una rotonda cal girar, Cayetano ha vist com, als seus 48 anys, la seva vida ha fet un baixó molt pronunciat.
Tanmateix, no tot són males notícies per al famós extorero. Cayetano té una vida en què no li falten els luxes; ha estat capaç d'amassar una molt bona quantitat de diners i això li permet permetre's tot tipus de despeses sense cap tipus de preocupació, ja que gràcies al seu patrimoni, en què hi ha de tot, des de diners líquids fins a cases i altres actius, Cayetano pot dir que, als seus 48 anys, ja té la vida més que solucionada.
Vida en un xalet de luxe de més de mig milió
Segons hem pogut saber, Cayetano s'ha sabut envoltar de bons assessors que li han ensenyat a diversificar molt bé tot el seu patrimoni i a portar tot el que guanyava per la seva activitat al següent nivell i a enriquir-se encara més. Cosa que l'ha portat a tenir molts diners i a poder permetre's una vida en una de les zones més riques de Sevilla. Concretament en l'exclusiva urbanització anomenada Campo de Golf que, com el seu nom convida a pensar, no és especialment humil ni barata.
En aquest sentit, les informacions apunten que la casa de Cayetano a Sevilla està valorada en uns 600.000 euros. Parlem d'un xalet d'allò més luxós, amb més de 200 metres quadrats i en el qual porta una vida més que tranquil·la i on es pot refugiar de tots aquests problemes de la nit que l'han estat assolant, gràcies a la privacitat i comoditat de què disposa portes endins, amb cinc dormitoris, tres banys i un saló envidrat digne dels somnis de tots
Així doncs, malgrat el desordre i dificultats que han afectat la vida de Cayetano Rivera, la fortuna que ha sabut administrar i generar amb el pas del temps li ha servit per poder refugiar-se i tenir una vida més que bona, malgrat tots els embolics en què s'ha ficat el destre últimament.
