Rosalia està en boca de tots per la seva primera entrevista a prime time. TV3 no la pot tenir i se la disputen els dos grans, Pablo Motos i David Broncano. Com que la catalana ja va ser al programa de les formigues fa cinc anys ara ha triat un programa més proper al seu tarannà: La Revuelta. L'audiència triarà La 1 malgrat TV3 emet el retorn de Crims. A casa seva Rosalia ha estat objecte de lloa a l'editorial matinal de Ricard Ustrell al programa més escoltat de la ràdio pública després d'unes paraules crítiques de la mateixa emissora al programa Que no surti d'aquí. En boca de tots a les ràdios, un dels locutors més anticatalans és Federico Jiménez Losantos que acaba de dir-hi la seva a l'emissora Es Radio. Vídeo:

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by esRadio (@esradiooficial)

Rosalia, GTRES
Losantos, XXSS

Losantos: "Conmovidos por Rosalía. Es sin duda un ser superior a diferencia de Lamine Yamal que es un ser inferior. La tía de pronto se pone soprano en alemán. Cómo no vamos a admirar a Rosalía. Sale en el videoclip planchando con esa pinta de choni. A mí lo que más me gusta es el aspecto de choni... todo. Está muy bien, no te puedes quejar. Te gusta o no te gusta y a mí me gusta de siempre. Es un vicio. También me gusta Karol G. Qué quieres que haga. Uno es de donde es. Yo no reniego de mis orígenes. Amigo, qué voz, desde Nina Hagen no veía yo algo de Berlín que saliera con ese chorro de voz. Y con la Filarmónica de Londres. Nos alegramos por esta compatriota, porque esta sí es una compatriota". Catalana i creu que dels seus. S'equivoca. Rosalia és enemiga de Vox com va deixar per la posteritat la seva gran obra mestra, el mític tuit de 2019 de Rosalia amb només dues paraules "Fuck Vox" (Que donin pel cul a Vox):

Tuit de l'11 de novembre de 2019

El tuit ja no existeix perquè Rosalia va eliminar no el tuit sinó tot el compte de Twitter. Queda el pensament, i la música. Que follin als de Vox, diu la catalana i Losantos aplaudint-la però dient-li choni i compatriota seva.  Rosalia és independentista? La catalana més famosa del planeta mai s'ha significat. Tot just enviant la ultradreta a cagar. I Telecinco va anar a casa de la mare de Rosalia Vila Tobella a Sant Esteve Sesrovires ensenyant un llaç groc penjat al balcó. Rosalía pot detestar Vox i entendre exagerada la presó als líders indepes. Això vol dir que sigui independentista? 

Feina de la mare de Rosalía, Telecinco

Per jugar una mica, la trapella Rosalía penjava un vídeo al seu instagram, per 27 milions de persones al món, mostrant l'artista del Baix Llobregat dins un estudi de gravació on hi ha una bandera estelada sobre els comandaments. Rosalía ho grava i ho difon. Els més indepes hi veuran clarament una bandera pro-independència de Catalunya però en realitat és una altra estelada, la de Puerto Rico. És on es trobava la catalana gravant amb El Choco, a San Juan de Puerto Rico. L'independentisme català es va inspirar en les banderes estelades de Cuba i Puerto Rico, dos territoris que es van independitzar d'Espanya. A l'illa porto-riquenya hi ha molta música i és on pertany el seu ex més odiat, Rauw Alejandro. 

Rosalia amb una estelada. Instagram

Ser del Baix Llobregat és un honor però Rosalia no comparteix la pàtria fatxa de Losantos. 

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!