La lliga nord-americana de futbol continua amb l'Inter de Miami de Leo Messi i companyia en plena forma. Aquest diumenge, sense anar més lluny, victòria incontestable al camp dels New York Red Bull, 1 a 5, amb dos gols del millor jugador de tots els temps. L'argentí està fent a l'equip de rosa el que porta fent tota la seva vida: marcar gols i fer jugades que enamoren els fans.


Un partit, però, el que va disputar el '10' amb els seus companys Jordi Alba (que també va marcar), Luis Suárez i Sergio Busquets, que va fer embogir els fans del millor jugador de la història, però que es va perdre la seva dona Antonela Roccuzzo. Una Antonela que estava a molts quilòmetres de distància de Nova York. Concretament, a un oceà de distància. L'empresària ha estat per Itàlia per retrobar-se amb una de les persones més importants de la seva vida. Una d'aquelles amigues íntimes que va fer quan vivia a Barcelona i el seu marit jugava amb la samarreta blaugrana. Una dona que, com ella, era parella d'un futbolista del vestidor blaugrana i amb qui Roccuzzo s'hi avenia moltíssim: Daniella Semaan, parella d'un altre ex del Barça i molt bon amic de Messi, Cesc Fàbregas.



Les dues s'han vist en el que pels argentins es coneix com el Dia del Amigo. Una jornada on han quedat per dinar en un exclusiu restaurant de la costa italiana, concretament a Portofino (recordem que Semaan i Fàbregas viuen a Como, on ell entrena el primer equip de la ciutat), s'han posat al dia, han passejat prop del mar i han triat uns looks brutals per aquest retrobament. Roccuzzo, per exemple, amb aquest model de Dolce & Gabanna, peça que la mateixa marca descriu com a “emblema de l'artesania italiana", amb estampat amb tons liles, que remet a les rajoles d'algunes zones d'Itàlia. “Noches de verano en Italia”, diu la model i empresària argentina, que ha anat cap a Itàlia acompanyada dels seus tres fills, Thiago, Mateo i Ciro. “El tipo de día que nunca olvidas. Cuando los corazones se conectan, la distancia desaparece”, diu Semaan penjant un vídeo meravellós dels seus fills amb els fills de Messi i la seva amiga, en una escapada al camp.
Per cert, una altra que també es va afegir ha estat Coral Simanovich, dona de Sergi Roberto, un altre ex culer, que justament juga al Como entrenat per Cesc Fàbregas.

Antonela i Daniella, dues amigues que tot i la distància, ara amb l'una vivint a Itàlia i l'altra als Estats Units, continuen tan amigues o més que quan es van conèixer quan les seves parelles vivien a Barcelona i jugaven al Barça.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!