Sovint fa la sensació que Ana Rosa Quintana està encantada d'haver-se conegut. Quan parla de segons quins temes senta càtedra i mostra una seguretat a prova de crítiques. Però AR, com tothom, té dubtes amb alguna característica seva. Ho hem sabut arran d'una escena de Gran Hermano Dúo. A Guadalix de la Sierra hem vist com li diu afectuosament Kiko Rivera a la seva dona Irene Rosales: "Orejitas". Li fa gràcia que no les tingui del tot enganxades a la cara i que li sobresurtin una mica. Alessandro Lequio s'indigna considerant-ho una vulgaritat. I qui va saltar en defensa dels que tenen les orelles més separades del compte? La mateixa presentadora.

orelles ana rosa

Telecinco

Quintana ha confessat que sempre porta els cabells llargs sense recollir per culpa -o a conseqüència- de les seves orelles. "A mí no me habléis de orejas y eso que tengo una habilidad con ellas", revela. Després de l'expectació general al plató, ella mateixa afegeix: "Las muevo. ¿Por qué? Porqué las tengo de soplillo". Com Sloth, el personatge emblemàtic de Els Goonies que es fa amic de Gordi.

Després de la confessió, tots els col·laboradors han esclatat en un “¡que las mueva, que las mueva!”. Tot i que ella es mostrava reticent, finalment ha accedit a ensenyar-les i a fer una demostració. Els seus companys, com Bibiana Fernández, la tranquil·litzen dient-li que no són tan grans, però ella, erre que erre, ha dit que sí. De la resposta final de l'actriu n'hi ha per sucar-hi pa: “conozco gente que tiene las cosas grandes y no las mueven bien”. Pots veure l'habilitat d'Ana Rosa clicant a la foto:

orelles ana rosa3

Telecinco

No ens estranyi si algun dia la conviden a Got talent.