El cognom Casas és un dels grans protagonistes d'aquest 2025, i no només pels seus projectes professionals. A casa dels Casas l'amor està a l'aire, com bé diu la cançó, love is in the air, i en total, tres dels cinc germans han protagonitzat titulars de la premsa rosa. La primera a deixar-nos amb la boca oberta va ser Sheila Casas, l'única noia dels germans va tenir una història d'amor amb Álvaro Muñoz Escassi, a qui inclús va anar a rebre al plató de Telecinco quan aquest estava a Supervivientes. Molt fort. Finalment, la relació amb el televisiu va acabar trencant-se aquest juliol del 2025. Qui sí que ha tingut més bona sort amb l'amor han sigut els seus dos altres germans, en Mario i l'Òscar, els quals no poden estar més enamorats.


Els dos germans més famosos de la família fa mesos que protagonitzen moltes portades per les seves respectives relacions. Óscar Casas té una relació amb l'artista Ana Mena, de qui es va enamorar durant el rodatge d'Ídolos, una pel·lícula que protagonitzen tots dos i que s'estrenarà a finals d'aquest 2025. La parella va ser enxampada petonejant-se després d'un assaig, i amb el temps han anat confirmant la seva relació de forma pública per la xarxa a través de fotos dels seus viatges i de felicitacions públiques. D'altra banda, en Mario Casas està enamorat de Melyssa Pinto, una parella no tan jove com l'anterior, i que procura ser molt més discreta a l'hora d'exposar-se. Gairebé mai han parlat obertament del seu amor, tot i que la premsa els ha fotografiat moltíssimes vegades. L'únic gest públic que hem pogut veure de la seva relació va ser el passat 3 d'octubre, quan en Mario va felicitar públicament Melyssa Pinto per la seva col·lecció de sabates amb Giossepo. I atenció, perquè no ha sigut l'únic.


Aquest storie de Mario Casas es va interpretar com una autèntica confirmació de la seva relació, i ara, per si no en teníem prou, també hem pogut veure un altre gest que l'uneix encara més amb el clan Casas. I és que, el naixement d'ambdues parelles converteix a Melyssa Pinto i Ana Mena en cunyades. Un crossover històric que mai haguéssim imaginat, però que, clarament, és una realitat. A través de la xarxa vèiem com aquest estiu Melyssa i Ana Mena se sumaven al viatge familiar dels Casas a El Salvador, cosa que les convertia en unes més de la família. Ara bé, sembla que entre elles hi ha hagut molt bona sintonia, perquè, l'ex de Telecinco li ha enviat a la cantant espanyola un parell de botes de la seva col·lecció de sabates amb Gioseppo. Així de contenta ho publicava Ana Mena:

"Muchas gracias preciosa! Chulísimas!" deia a través de stories. Melyssa Pinto li responia públicament amb una emoticona d'emocionada i un cor blanc. Aquesta interacció entre les dues no ha passat gens desapercebuda per la xarxa, un gest que demostra que són cunyades i que, a més, el sopar de Nadal cada vegada està més a prop. Tant de bo algú gravi aquella trobada familiar, o que almenys, ens regalin una fotografia de tots plegats. Meravellosos.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!