Tot apunta que la socialité Kim Kardashian li va demanar a la seva amiga personal, la cantant espanyola Rosalía, que posés per a la seva firma Skims per tornar a incentivar la venda d'alguns dels seus productes que havien quedat en l'oblit, aconseguint que els seus fans s'interessessin en una de les seves primeres col·leccions en veure la "Motomami" lluint els seus dissenys.

La intèrpret de " Saoko" va posar en roba interior i amb alguns conjunts per fer esport de la firma de Kim Kardashian, causant enrenou a totes les xarxes socials pels seus suggeridors posats i per la seva íntima relació amb una de les més famoses del clan Kardashian-Jenner. El compte oficial de Skims a Instagram va descriure els posats de la catalana utilitzant roba interior en color blanc com "una icona: Rosalía es vesteix a la col·lecció exclusiva Cotton Rib amb què va començar tot".

 

 

Unint-se a un selecte grup de models i celebritats com Tyra Banks, Heidi Klum, Alessandra Ambrosio, Candice Swanepoel, París Hilton i Megan Fox, la xicota del reggaetonero Rauw Alejandro va posar per a una de les marques de llenceria més inclusives del moment, juntament amb "Savage X Fenty" de Rihanna, ja que Kim Kardashian sol apostar per models de totes les talles i diversos tons de pell. La cantant espanyola es va mostrar totalment segura del seu cos, una figura natural i amb certes imperfeccions com la gran majoria de les mortals.

 

 

En un comunicat de premsa emès per Kim Kardashian, l'empresària va indicar que "la voluntat de superació, d'experimentar amb la seva música i estil personal ha estat una gran inspiració per a mi. Aquesta campanya té a veure amb l'energia i la confiança que ella porta el món". Per la seva part, Rosalía va afirmar que se sent molt bé en utilitzar les peces de Skims, reafirmant el seu gust personal per la marca de Kim K. "És molt còmoda i em fa sentir molt sexi alhora", va assegurar. Així mateix, un comunicat oficial per part dels encarregats de màrqueting de Skims ha explicat que han trobat una gran inspiració en la "influència internacional de Rosalía, que transcendeix la música i continua creixent al sector de la moda".

Totes les fotos d'aquesta campanya expliquen amb una descripció que intenta representar l'essència de Rosalía en combinació amb les peces de Kim Kardashian. "El clàssic no ha de ser avorrit. L'artista musical i guanyadora del premi Grammy, Rosalía, reinventa els nostres sets Cotton més venuts, el clàssic lluu bé en tots. Emporta't estils aprovats per Rosalía avui", van ser alguns dels títols que va elegir la firma per als posats de Rosalía.

 

 

Segons va informar el departament de publicitat i màrqueting de Skims, la intèrpret de "La Fama" és "l'artista global femenina més rellevant del moment", motiu pel qual l'ex de Kanye West ha decidit confiar-li el rellançament d'unes de les seves antigues col·leccions per augmentar les vendes gràcies a la popularitat de l'espanyola. L'èxit d'aquesta col·laboració ha quedat evidenciat a les xarxes socials, ja que en menys de 24 hores la publicació ja compta amb més de 3.3 milions de "m'agrada" en el perfil de Kim Kardashian.