No és secret per a ningú que la cantant espanyola Rosalía s'ha convertit en una de les estrelles més importants d'Espanya. Es va donar a conèixer fa tan sols uns anys, però la seva barreja de ritmes urbans, flamencs i llatins s'ha convertit en el segell distintiu de la cantant.

L'èxit de la cantant és innegable, ja que ha traspassat fronteres, fent-se mundialment reconegudes i admirada a tot el món. Segons Forbes, l'artista catalana és un "valor segur", ja que té un patrimoni estimat en 3 milions d'euros, a causa dels seus ingressos generats per la seva reeixida carrera musical. A més, la cantant també ha decidit ingressar al món dels negocis, ja que, igual com molts artistes, ha optat per invertir en una empresa familiar.

Fa més de 2 anys, el gener del 2019, l'actual parella de Rauw Alejandro va crear una societat anomenada Motomami SL, administrada en la seva totalitat per la seva mare, Pilar Tobella. L'empresa està formada només per nou persones, tres sota contractació fixa i sis de contractació eventual. Forbes indica que la societat inverteix al voltant de 660.500 euros a l'any, un salari anual calculat en 73.300 euros per persona a l'any, 6.100 euros al mes. L'artista no ha escatimat en les despeses produïdes pel sou dels seus treballadors, ja que la societat ha estat molt fructífera, i li ha generat guanys significatius en aquests dos anys.

Segons Forbes, l'empresa de la cantant ha arribat a declarar xifres valorades en 4.8 milions d'euros als comptes anuals, que va presentar a mitjans del 2021. El benefici net de la societat és de 364.500 euros, aproximadament.

Motomami

Motomami, de Rosalía

L'empresa està enfocada en la gestió de serveis d'artistes en diferents àmbits: avarca des dels serveis de promoció i gestió en diverses xarxes socials, fins a la representació dels artistes. Motomami SL comprèn diversos aspectes de la vida professional dels artistes, entre ells, la negociació d'acords amb empreses discogràfiques, editorials, mànagers, promotors de música, agents artístics, productores audiovisuals, patrocini i espònsors, contractació d'esdeveniments i concerts, representació de marques i objectes anàlegs i la logística en concerts i esdeveniments.

Rosalía també ha aprofitat la seva fama mundial per convertir-se en imatge de grans marques, en realitzar per a elles importants campanyes publicitàries. L'artista, que compte amb més de 17.7 milions de seguidors a Instagram, s'ha convertit en la musa de grans col·leccions, entre elles la col·laboració amb una de les marques més rellevants del grup Inditex, Pull&Bear, la campanya per a aquesta popular botiga ha estat una de les més costoses en la història de la marca. Rosalía també ha estat imatge de Nike, Burberry, Tisci i la firma de maquillatge, Mac cosmetics. Amb aquesta última ha col·laborat dues vegades: el llançament del labial Viva Glam edició #26, llançat a l'any 2020 i la col·lecció completa de MAC per a Rosalía anomenada: Aute Couture, llançada al mercat el mes d'octubre passat. El preu de la col·lecció completa de Rosalía sobrepassa els 350 euros en tenda.