TikTok s'ha convertit a la plataforma favorita de les beauty bloguers per mostrar els seus nous descobriments de maquillatge i cosmètica. Els usuaris d'aquesta xarxa social s'han encarregat de viralitzar alguns productes en publicar les seves ressenyes i vídeos comparatius amb altres productes de característiques similars. Després del boom causat pel coloret en crema de 'Rare Beauty, la marca de maquillatge de Selena Gómez, la màscara de pestanyes Lash Sensational Sky High de 'Maybelline New York', el Maquillatge Sérum amb color de 'L'Oréal Paris' i la pols compacta mati de la mateixa marca, ara li ha tocat el torn a l'últim llançament de la marca 'Fenty Beauty', la línia de maquillatge de Rihanna. Després d'haver-se convertit en una de les marques de bellesa més inclusives de la indústria, la firma de Rihanna es va tornar viral en TikTok per la qualitat dels seus nous tints de llavis: els Poutsicle Hydrating Lip Stain.

Aquest nou producte està disponible en quatre diferents tons: Zesty Bestie, Staijn Mai Type, Strawberry i Stainberry Banger, en la gamma dels roses i els vermells. Aquests nous tints de llavis han tingut tanta receptivitat al mercat que en tan sols una setmana l'etiqueta #fentylipstain en TikTok compta amb més de 6 milions de visualitzacions i una infinitat de reaccions i duos mostrant l'efectivitat d'aquests nous labials. Les usuàries han publicat els resultats obtinguts després d'haver aplicat el producte als seus llavis, aconseguint l'efecte de 'llavi mossegat' per la seva aparença natural i per a gens encartonada i seca, sorprenent així els fans de la intèrpret de 'Umbrella' per la qualitat d'aquest producte que només costa 24,99 euros, un preu assequible tenint en compte la seva qualitat.

I és que aquests labials no només prometen deixar uns llavis suaus i hidratats durant tot el dia, sinó que també aporten un color molt subtil i afavoridor que pot aguantar intacte durant diverses hores, ja que és a prova d'aigua, de menjar i de petons. A més, la intensitat del color és totalment adaptable, ja que es pot aconseguir un color molt més intens en aplicar diverses capes del mateix producte, deixar-les assecar durant un minut, i després retirar l'excedent amb un mocador. Per aconseguir un efecte de llavis sucosos, els experts recomanen aplicar un gloss transparent que no modifiqui el to de base del labial.

A les tiktokers els encanta i s'ha convertit en el N° 1 de vendes a Sephora

Aquest nou i revolucionari producte ha aconseguit liderar les tendències en la comunitat de TikTok, gràcies a l'enorme quantitat de ressenyes positives que han acumulat en aquesta xarxa social. Algunes expertes en bellesa com Sarah Wolak, Catt Smith, Tara Barz i KatieHub han coincidit que aquests tints són una autèntica meravella, ja que l'han posat a prova durant llargues jornades i la fórmula ha romàs sobre els llavis, difuminant-se a poc a poc d'una manera gradual. Així que, a més d'arrasar en TikTok, els labials de Rihanna estan arrasant en vendes, tant en la pàgina web de 'Fenty Beauty' com en 'Sephora', on ja estan esgotats tots els tons.