La famosa cantant barbadiana Rihanna (33 anys) és, sense cap dubte, una de les exponents més importants de la música dels últims anys, els seus èxits han estat totalment memorables i li han fet creditora de més de 180 premis i una infinitat de reconeixements a nivell mundial.

Encara que fa més de 5 anys que l'artista no llança cap projecte musical, la cantant no s'ha quedat enrere i ha decidit provar fortuna en noves indústries per demostrar com de multifacètica que pot arribar a ser. En els últims temps se li ha vist en diversos projectes cinematogràfics i televisius, entre ells, 'Ocean's 8', 'Valerian i la ciutat dels mil planetes', 'Star Trek: Más allà' i la sèrie 'Bats Motel'. Mentrestant, va provar com a empresària llançant la seva pròpia línia de maquillatge anomenada Fenty Beauty i la seva empresa de llenceria, Savage X Fenty.

Aquesta última és, sens dubte, una de les millors inversions que ha fet la cantant en els últims anys, ja que l'empresa ha assolit un impressionant valor de més de 1000 milions de dòlars en menys de 3 anys, convertint-se en la cantant més rica del món en tenir un patrimoni de més de 1700 milions de dòlars (1400 milions d'euros).

Va llançar un vídeo viral per promocionar la seva desfilada

Amb referència a la seva línia de llenceria, Rihanna ha pujat un vídeo a les seves xarxes socials per promocionar la tercera desfilada de Savage X Fenty, i les reaccions no s'han fet esperar. En el vídeo es pot veure la intèrpret de "Love On The Brain", lluint un look molt similar a Úrsula Corberó, ja que portava un estil de cabell Mullet, característic de l'espanyola. Un maquillatge profund, enfocat en ressaltar els ulls verds de l'artista amb un d'expressiu delineat i uns sucosos llavis i una gran quantitat de peces de joieria. L'abillament per si mateix era diminut, només ressalten minúscules peces de llenceria d'encaix i lluentons, que deixen molt poc a la imaginació dels seus espectadors.

El tràiler tenia tota la intenció de semblar un vídeo casolà captat per algun curiós que espiava a la celebritat mentre modelava, amb molt poca roba, a la seva habitació. L'artista amb una mirada còmplice interactua amb la càmera de manera seductora. La gravació es va realitzar sota un ambient vintage d'estil amateur, que recordava als enregistraments de fa més de dues dècades.

En menys de 24 hores, el vídeo ja té més de 3.1 milions de reproduccions al seu compte d'Instagram, i l'aprovació d'una immensa quantitat de seguidors, incloent la rapera Nicky Minaj, el maquillador oficial de Fenty Beauty, Héctor Espinal, entre altres personalitats del món de l'espectacle.

En definitiva, gràcies als mil milions que ha recaptat la cantant amb la seva marca de llenceria, es pot confirmar que avui dia té més poder i "liquiditat" que mai, ja que ha arribat a desplaçar a empreses de la talla de Victoria's Secret, aconseguint posicionar un nou concepte d'apoderament i acceptació en tenir com a precepte principal la inclusió en totes les seves formes, talles, colors i gèneres.