Les top-models espanyoles continuen travessant fronteres en protagonitzar les campanyes d'algunes de les firmes més exclusives del món. En els últims anys, models com África Peñalver, Clara Alonso, Blanca Padilla i Sita Abellán han format part dels càstings més exclusius del món de la moda de 'Haute Couture'. En dies recents, una nova noia s'ha convertit en la musa de diverses marques, incloent la firma de Victoria Beckham.

Es tracta de Marina Ontanaya, més coneguda al món del modelatge com 'Guindilla'. Aquesta jove, nadiua d'un petit poble de Ciudad Real s'ha convertit en la nova protagonista de l'última campanya estiuenca de la firma de l'esposa de l'astre del futbol, David Beckham. A la campanya, la model espanyola llueix la seva bellesa amb unes delicades peces amb dissenys lencers, minimalistes i en tonalitats setinades.

Bitxo
Bitxo

Algunes de les fotografies d'aquesta sessió fotogràfica van ser compartides a través de la secció de 'stories' del compte d'Instagram de l'ex Spice Girls. A més, a les fotos es pot llegir un cartell que diu 'Calle Madrid', fent una doble referència al nostre país, tot i que encara no s'ha pogut confirmar si les fotos van ser preses en territori espanyol o si va ser una estranya 'casualitat'. Tanmateix, aquesta no és la primera vegada que una firma de moda s'interessa en ella, ja que també ha protagonitzat la col·lecció estiuenca de Zara en ser fotografiada per Kate Bellm en les famoses avingudes amb palmeres de Califòrnia, Estats Units. A més, també ha deixat la seva imatge per a la firma espanyola 'Desigual' i la italiana 'Missoni'.

Tanmateix, el seu moment de brillar al món de la moda va succeir quan va ser escollida per Rihanna per al llançament de la seva marca de llenceria 'Savage X Fenty', línia que ha aconseguit destronar Victoria's Secret pel seu concepte de moda inclusiva i les seves espectaculars desfilades. I és que la bellesa i la presència de 'Guindilla' és innegable, motiu pel qual no li va prendre gaire temps aconseguir els seus primers treballs després d'entrar a l'agència de models londinenca, 'Anty Agency'. Precisament, haver-se mudat a Londres ha estat una de les seves millors decisions, ja que en aquesta ciutat va aconseguir treballar ni més ni menys que amb els 'Rolling Stones' en protagonitzar el videoclip de la cançó 'Criss Cross', estrenat el 2020.

En una entrevista per a 'Vanity Fair' la model va explicar com va aconseguir participar en el vídeo de 'Satánicas Majestades'. "La meva participació amb els Rolling Stones va sorgir gràcies a la meva amiga Diana Kunst, ja que va ser ella que em va proposar de fer una cosa amb què ja teníem gravat prèviament. Teníem una cosa pujada a les xarxes socials del nostre treball juntes, encara que la majoria no havien vist la llum", va explicar la model, assegurant que no va haver de realitzar cap càsting per participar en aquest vídeo. En l'entrevista la model també va assenyalar que li agradaria treballar en un futur amb Pedro Almodóvar, Sofía Coppola, Stevie Wonder, David Lynch, Mario Sorrenti, Spike Lee, Juliette Binoche, entre altres.