'La que se avecina' és una de les sèries estrella de Telecinco. Lluny de cancel·lar la ficció, Mediaset ha pactat amb els seus creadors, els germans Caballero, la creació de tres noves temporades, que s'emetran fins a 2025. I no es descarta una continuació. La comèdia dels veïns més famosos de la televisió patirà aquests propers mesos una important revolució. De Mirador de Montepinar a Contubernio. Nou edifici, nous veïns i trames renovades. Una nova vida que podria durar molt temps.

I és que Telecinco surt beneficiada amb aquesta sèrie. El grup de comunicació va tancar l'any passat un acord amb Amazon Prime Video per emetre alguns dels seus productes abans de la seva estrena en obert, entre ells 'LQSA'. Els espectadors de la sèrie han baixat, però ara cal sumar els que la veuen abans, i en repetides ocasions, a la plataforma en streaming, a Mitele, o fins i tot en les reposicions de FDF, on la comèdia és líder absolut en l'última dècada.

Contuberni 49
Contubernio 49

FDF ostenta el títol de canal temàtic més vist. Tot gràcies a les reposicions de 'LQSA'. La sèrie és el més vist del dia en la TDT tots els dies de l'any, i això que els capítols s'han repetit en milers d'ocasions. Durant els 365 dies de l'any s'emeten un total de 3.700 hores de la sèrie. "Ha estat molt bona idea tornar a emetre la sèrie. La gent la continua veient i fent grans audiències", va explicar Alberto Caballero, creador de la producció. En una ronda de preguntes i respostes, el germà de Laura Caballero ha compartit les últimes dades de LQSA en xifres.

Alberto Caballero revela algunes dades de la sèrie

Segons recull la publicació, s'han emès un total de 15.552 capítols de 'LQSA', que estan distribuïts en Telecinco (287), FDF (7.983) i altres (7.282). Alberto aclareix que en aquestes dades no es recullen les visualitzacions d'Amazon Prime Video, Mitele Plus o Disney Plus, on també està disponible la sèrie en totes les seves temporades.

El vuitè lliurament de la producció de Montepinar és el més emès amb 4.209 reposicions, a diferència de l'última temporada que té un total de 143 a causa de la seva inclusió a Amazon Prime Video.

"Sempre he tingut dubte d'una dada. L'episodi que tingui més passos, quants milions d'espectadors sumarà a tots els seus passos. És que ha de ser una burrada de caure de cul", el preguntava un usuari en xarxes socials. I és llavors quan Alberto Caballero feia públiques les dades. "La dada d'un capítol concret no ho tinc, però calcula que només amb els passos de FDF són al voltant de 50 milions mensuals".