La reina Letícia no només ho ha estat d'Espanya. La monarca també ha estat la reina de les recerques a internet relacionades amb la Casa Reial. L'ex de Televisió Espanyola, que molts anomenen la 'reina influencera', ha copat durant anys la curiositat dels internautes.
Tanmateix, l'esposa del rei Felip VI ha perdut protagonisme en favor d'una de les seves filles. I no és la princesa Elíonor precisament la nova reina en aquest apartat. Ho és la seva germana petita, Sofia, que s'ha emportat el protagonisme de les recerques a Google.
La infanta Sofia és la nova reina d'internet a la Casa Reial
Segons les dades de Google Trends, la infanta Sofia ha estat protagonista a la xarxa en diverses ocasions al llarg d'aquest 2022 que estem a punt de tancar. Sofia ha assolit la màxima popularitat en diverses ocasions.
El moment de més interès es va produir entre el 3 i el 9 de juliol, coincidint amb el lliurament dels Premis Princesa de Girona. En ells Elíonor és la gran protagonista de cara al públic, però a internet va ser la seva germana qui es va emportar tots els focus. Mentre Elíonor va aconseguir una puntuació d'entre 89 i 93, Sofia va aconseguir un valor de 100.

Cal recordar que els actes dels Premis Princesa de Girona van començar el 3 de juliol. Aquell dia no van ser presents els reis d'Espanya, però sí les joves. Elíonor va aparèixer amb un vestit molt estiuenc firmat per Mango. Mentre que Elíonor ho va fer amb un look de Claudie Pierlot que, segons Google Trends, va generar més atenció que el de la seva germana.
Sofia roba protagonisme a la xarxa a la seva mare Letícia i a la seva germana Elíonor
L'endemà, Elíonor i Sofia van tornar a acaparar el protagonisme. Primer en un taller de codificació. I més tard al costat dels seus pares, en una jornada que va finalitzar amb el lliurament de premis. Aquell dia Elíonor va posar amb un vestit blau clar. Però va ser Sofia, amb un conjunt de Bruna, que va arrasar a la xarxa. I també a les botigues, doncs aquell modelet es va esgotar en poques hores.
Un altre moment destacat en què Sofia va acaparar les recerques a Google va ser l'octubre, en el lliurament dels Premis Princesa d'Astúries, Sofia va ser la més buscada a la xarxa entre el 23 i el 29 d'octubre. Va tornar a assolir el valor de 100. I va ser igualada per la Reina Letícia. Mentre que Elíonor es va quedar entre 50 i 81 punts.
El moment de més activitat va ser el 28 d'octubre. Aquell dia Sofia va utilitzar un look de Paco Gil i va calçar uns talons que, malgrat discrets, no van passar desapercebuts.
Mentrestant, el maig, el juliol i l'agost també van ser mesos en què les recerques de la infanta Sofia es van disparar. Sobretot durant les festes de Santiago de Compostel·la al juliol o en la seva escapada familiar a Mallorca a l'agost.