Potser Jessica Alba no sigui una de les actrius més d'èxit i memorables de la indústria del cinema. En realitat, normalment no es diria que és una megaestrella. És per això que el seu triomf en l'àmbit dels negocis és tan curiós i notable en els últims anys. Actualment, la seva emprenedoria es compara amb el de grans personalitats com Rihanna, Oprah Winfrey i Gwyneth Paltrow. I és que tots aquests anys s'ha dedicat a la seva empresa de productes orgànics, la qual ha tingut un creixement exponencial. Queda't i descobreix els detalls interessants d'aquesta inversió que ho va canviar tot.

'The Honest Company' és el nom que rep la companyia que va fundar Jessica Alba el 2012. El seu inventari està compost per productes orgànics per a la cura personal i d'infants. Recentment, la revista Forbes va donar a conèixer que va ingressar al mercat borsari amb una valoració de 1 400 milions de dòlars. El plat fort de l'actriu és la seva participació en aquesta empresa, la qual cosa li ha deixat una fortuna considerable des que va adoptar aquesta temàtica innovadora. Així doncs, s'ha convertit en una de les dones més acabalades dels Estats Units.

The Honest Company

The Honest Company

Però no tot són guanys i beneficis que Jessica conserva per a si mateixa. Perquè, tal com passa amb diverses famoses, va crear la seva empresa perquè creia en una idea. Aquesta idea aviat es va transformar en un treball que la va omplir de satisfacció i va seguir endavant. No necessàriament per la necessitat de tenir més fortuna, sinó per tenir plena confiança que n'ajudava d'altres. En realitat, la nord-americana destina gran part del rendiment a la caritat. A més, dona 1,5 milions de bolquers a 'Baby2baby', una organització que facilita articles a les famílies necessitades. Com sorgeix aquesta necessitat de trencar estereotips i desenvolupar productes ètics?

Per què Jessica Alba va crear la seva empresa?

La història de l'èxit s'assembla molt a d'altres: el projecte es va formar gràcies a una necessitat pròpia. En vista que al mercat no hi havia cert producte que ella requeria, va decidir solucionar-lo. Per posar-los en context, direm que tot va començar amb la seva primogènita. L'arribada d'Honor va suposar un repte per a Alba, ja que era al·lèrgica als detergents. Una recerca als supermercats li va deixar clar que les marques comercials no tenien en compte la delicada pell dels nadons. Descontenta, va decidir fabricar productes que fossin saludables, sostenibles i que tinguessin una veritable utilitat.

Jessica Alba/ Agència

Jessica Alba/ Agència

Al principi, va plantejar la seva idea a diversos empresaris i inversors. Per a ells, va resultar que la seva proposta no era prometedora. De fet, ha comentat que ningú no la va prendre seriosament. Malgrat tenir un inici complicat, ho va aconseguir. Va emergir com una empresa emergent a Internet, aviat va anar guanyant notorietat i creixent. El seu primer any va aconseguir ingressos de 12 milions de dòlars (10,7 milions d'euros), aproximadament. Les seves creacions estrella són els bolquers vegans, xampús, cremes, detergents, biberons, tampons de cotó orgànic, complexos vitamínics i més.

Jessica Alba va ser una de les famoses que va obrir pas a línies de cura lliures de substàncies tòxiques. D'una manera o una altra, l'èxit estava garantit en la seva carrera.