La famosa model i influencer Kylie Jenner s'ha convertit en una icona de la moda i l'estil als últims anys. Looks elegants, atrevits i en tendència han caracteritzat l'aparença de la menor de les Kardashian. Encara que no sempre es va veure així, ja que, en anys anteriors, la jove de 24 anys lluïa un aspecte molt diferent.

La parella de Travis Scott portava un look més despreocupat quan era una adolescent, ja que s'havia col·locat 9 pírcings a les seves orelles: 7 petits cèrcols a la seva orella esquerra i dues perforacions a l'orella dreta, que inclou una barra lateral que li travessava l'orella de banda a banda i un altre, amb forma d'espiral, a l'interior de la mateixa. Aquest look, inspirat als anys 90, va poder ser envejat per moltes joves de la seva edat, però el cert és que no era gens atractiu per a les luxoses marques de luxe que volien col·laborar amb l'empresària en algunes de les seves campanyes. Per aquest motiu, el seu estilista va decidir que calia eliminar per complet els pírcings, per donar pas a la nova i sofisticada imatge de Kylie Jenner.

Kylie Jenner

Antics pírcings de Kylie Jenner

La germana petita de Kim Kardashian va complir totes les recomanacions del seu estilista, i amb una imatge més "professional", va llançar la seva reeixida línia de maquillatge: Kylie Cosmetics, la seva línia de cura facial i corporal: Kylie Skin, i el seu més recent llançament: Kylie Baby. A més, l'influencer ha tingut l'oportunitat de treballar amb marques de renom internacional a la seva curta edat.

Va ser a partir del seu canvi de look que moltes marques van apostar per ella com a imatge de les seves campanyes publicitàries. Puma, Apple, Balmain, Adidas, Steve Madden i Calvin Klein han estat tan sols algunes de les marques amb què ha treballat la jove model en els últims anys. Malgrat que ha deixat la seva imatge per a marques externes, l'empresària dedica la major part del temps en la publicitat de les seves pròpies línies, i en la monetització del seu compte d'Instagram, que ja compta amb més de 282 milions de seguidors. L'any 2018, Kylie va guanyar un milió de dòlars per cada publicitat patrocinada a Instagram. Aquest fet la va fer creditora del títol de la personalitat més ben pagada d'aquesta xarxa social durant aquell any. El 2019, va repetir la gesta, ja que va generar ingressos superiors a 1.2 milions de dòlars per publicació.

Kylie Jenner

Antics pírcings de Kylie Jenner

Malgrat haver eliminat els seus pírcings més visibles per al grat de les marques que representa, el cert és que la socialité no li va perdre el gust a aquest tipus de modificació corporal, ja que anys més tard, va apostar per col·locar-se pírcings a l'àrea del pit, específicament, als seus mugrons. Aquesta revelació va sorprendre els seus seguidors, que van poder adonar-se d'això, a causa que l'empresària va publicar una fotografia utilitzant llenceria d'encaix, que deixava entreveure les peces metàl·liques a l'àrea del pit. Aquest tipus de pírcings també el porta la seva germana, la supermodel Kendall Jenner.