En els últims anys, una gran quantitat de celebritats han decidit apostar per una nova emprenedoria en llançar al mercat la seva pròpia marca, ja sigui de maquillatge, cosmètics, roba, etc. Tanmateix, malgrat que en algun moment aquests negocis van ser molt lucratius, el cert és que poc a poc han anat 'cansant' els consumidors pels llançaments constants de productes. No obstant això, Kylie Jenner és una de les poques celebritats que s'ha salvat del fàstic dels consumidors, ja que en tan sols 20 segons va aconseguir guanyar més de 2 milions de dòlars per concepte de publicitat. Així mateix, Kylie Cosmetics ha estat una de les poques empreses de celebritats que s'ha mantingut en el top de popularitat i que no ha perdut la confiança dels seus compradors.

Això s'ha pogut evidenciar en un recent estudi publicat per Launchmetrix a través de 'Women's Wear Daily'. Segons l'informe, el MIV (Mig Impact Value), o el que és el mateix, el retorn d'inversió en el màrqueting dels productes, ha demostrat que existeix actualment una gran fatiga entre el públic consumidor amb relació als llançaments de noves marques de famosos.

A més, malgrat que les xarxes socials com Instagram i YouTube han estat els mitjans que més han generat MIVs en els últims anys, aquests números també han decaigut en ser superades per plataforma emergents com TikTok, ja que els "mitjans de vídeos curts com TikTok o Douyin, superen a l'índex en termes d'eficàcia i creixement any rere any". I allà és on entra Kylie Jenner com la reina indiscutible de les xarxes socials. D'acord amb l'estudi, dels cinc vídeos amb major MIV, tres eren de celebritats, i un d'ells, específicament el de Kylie Jenner, va aconseguir generar 2,4 milions de dòlars en valor publicitari amb una durada mínima de tan sols 20 segons.

Kylie Jenner se salva: els internautes no volen saber de noves emprenedories de famosos, però sí que donen suport a la seva marca

Segons Launchmetrics, s'ha "observat un canvi en les percepcions dels influencer, especialment a l'hora de parlar de les celebritats". I és que, des de 2017, més d'una vintena de famosos han anunciat el llançament de la seva pròpia línia de bellesa, entre ells: Rihanna amb la seva reeixida marca 'Fenty Beauty', Selena Gómez amb 'Rare Beauty, Lady Gaga amb 'Haus Labs', Jennifer López amb 'J.Lo Beauty', Hailey Bieber amb 'Rhode Skin', Kim Kardashian amb 'SKKN by Kim', Kylie Jenner amb 'Kylie Cosmetics', Drew Barrymore amb 'Flower Beauty', i el més recent, el llançament de 'Twentynine Palms' de Jared Leto.

Tanmateix, l'estudi indica que el 67% dels compradors admet que no confia en els productes de les marques de les celebritats, especialment les que estan enfocades al món de la cosmètica i el maquillatge. Però, Kylie Jenner és l'excepció, ja que va entrar al llistat de les 20 marques més reeixides a l'hora de generar publicitat, la qual cosa demostra un creixement del 39% en els últims anys.