Kate Moss és considerada una de les models més famoses i fascinants del món. De fet, és una de les figures que van marcar la moda dels 90 i que actualment es continua enaltint. En el dia d'avui, amb 48 anys i ja fora de les passarel·les, continua demostrant que té aquest encant i personalitat que la va catapultar a dalt de tot. Fa poc es va mostrar en xarxes com Déu la va portar al món, la qual cosa ha causat gran controvèrsia entre els internautes, revistes i gent del medi. T'expliquem per què va fer aquest descobriment integral.

Un vídeo en blanc i negre ha suscitat molt entusiasme. No és ni més ni menys que Kate Moss, despulla i d'esquena a la càmera. Apareix a la vora d'una llacuna, caminant amb sensualitat a l'aigua, es tomba lleugerament i continua caminant fins a submergir-se. Això sí, va mostrar ser capaç de dominar tota la gràcia i elegància possible, sense fer servir grans abillaments, accessoris ni cosmètics. Encara que aquest curtmetratge té una raó de ser molt important, promocionar la seva nova marca Cosmoss. "Segueix-me a Cosmoss", va dir en el mateix i a la publicació va donar alguns detalls sobre el llançament de la seva empresa.

La nova marca de bellesa de Kate Moss

Va batejar la seva companyia com Cosmoss (amb dos "s" al final) com una clara referència cap al seu cognom. Amb aquest anunci, la model britànica deixa veure que la seva nova emprenedoria és una prioritat en les pròximes temporades. S'enfocarà en la bellesa, específicament en l'autocura per a les dones modernes. Tal com resa la pàgina oficial, els productes tindran efectes molt prometedors. Les paraules insígnia són les següents: "rejovenidora, equilibrant i cicatritzant".

Amb aquest gran projecte, Moss s'uneix a la gran llista de celebritats que han decidit aprofitar la seva imatge per tenir un ingrés extra. Rihanna, Lady Gaga, Selena Gomez, Kim Kardashian, Kylie Jenner, Madonna, Hailey Bieber o Millie Bobby Brown són algunes de les famoses que ja compten amb la seva pròpia línia de maquillatge o "skin care". Encara així, això no hauria de ser una sorpresa, ja que l'ex de Johnny Depp no només ha estat fonamental a les campanyes de moda. També ha triomfat en col·laboració amb marques de bellesa. En realitat, no és la primera vegada que mostra el seu cos per a una.

Durant diversos anys, es va mantenir com la cara principal de Rimmel London. Així mateix, va ser la model d'autobronzejadors St. Tropez el 2013. En aquell moment, va utilitzar la seva espectacular figura per captivar el públic. Possiblement va ser aquest el treball que la va ajudar a comprendre que mostrar el cos pot fer meravelles pel màrqueting d'una línia de productes naixents. Malgrat ser la primera marca que emprèn pel seu compte, l'èxit podria ser gairebé rotund. Per a ningú no és un secret que la presència d'una dona glamurosa i d'èxit genera una gran rendibilitat, la primera en explotar aquest potencial va ser Elizabeth Taylor el 1987.

Kate Moss està a pocs passos de crear el seu propi imperi. Et genera curiositat l'evolució d'aquest projecte?