La majoria dels artistes semblen mai estar conformes i sempre busquen canvis, ja sigui amb el seu aspecte físic, amb el seu gènere o fins i tot amb el seu nom. Aquest últim cas és el de Jennifer López, que des de fa temps s'ha entossudit a dir-se 'Lola'.

Encara que a hores d'ara amb una carrera ben consolidada com Jennifer López, és difícil fer aquesta transició. Tanmateix, l'estrella va arribar al punt de promocionar el canvi de nom a les seves xarxes socials, un vídeo que fins ara es manté actiu. A més, va llançar 'Fresh Out The Oven', amb Pitbull, com Lola.

Jennifer López
Jennifer López

Tal com indica Odi O'malley en el seu lloc web, actualment la cançó es pot aconseguir en YouTube i és una de les rareses de l'artista, encara que en el seu moment va arribar a estar a la venda en format digital. Però sembla que no li va resultar com esperava, ja que temps després va tornar a la sev popular J-Lo (però aquesta vegada amb guió) per a 'Louboutins'.

Això sembla que no li va generar satisfacció, i el nom 'Lola' es va convertir en un caprici que d'alguna o una altra manera havia de complir, potser no utilitzant-lo per a ella, però sí per a alguna cosa més. Per la qual cosa la cantant ha tornat a posar fil a l'agulla amb un altre projecte que pugui anomenar-se d'aquesta manera.

Jennifer López treballa en la creació d'una beguda

La diva del Bronx treballa en DeLola, un projecte bevible. L'actriu li ha posat aquest nom a una col·lecció de còctels organitzada per ella. Per això és 'de Lola'. Ella és Lola (com sembla considerar-ho d'algun temps ençà).

DeLola
DeLola

Per donar a conèixer el seu nou producte, l'estrella de Hollywood ha muntat un vídeo en el qual explica totes les característiques de la beguda. Al material audiovisual se la veu molt emocionada anunciant la marca de begudes alcohòliques inspirades en la costa italiana.

Fins al moment se sap que el producte té tres variants: Paloma Rosa Spritz, Bella Berry Spiritz i L'Orange Spritz.

"Només volia crear una cosa millor, alguna cosa amb millor sabor, millors ingredients, una cosa que volgués beure amb els meus amics i familiars, i això és Delola", assenyala López en un promocional.

D'acord amb la informació, els còctels estan envasats en ampolles de vidre de 750 mil·lilitres, i també s'ofereixen en una presentació més petita de 375 mil·lilitres.

Segons el lloc web de Delola, Jennifer López va col·laborar amb Lynnette Marrero, nomenada Mejor Bartender del Mundo, per desenvolupar els sabors "que et transporten a la teva divertida i despreocupada Lola interior".

Crítiques a JLo després del seu nou llançament, DeLola

Tanmateix, malgrat la seva gran emoció pel seu nou projecte, després d'haver compartit el comercial, els seus seguidors externaron sentir-se "desil·lusionats", mentre que d'altres van criticar la decisió de Jennifer López de llançar una marca de begudes alcohòliques, ja que asseguren ella no les consumi.

Per la seva part, hi va haver els qui van titllar d'"insensible" a la cantant ja que li van recordar els problemes d'addicció a l'alcohol a què recentment s'ha enfrontat el seu espòs Ben Affleck. Fins ara l'artista no s'ha pronunciat sobre això.