Jennifer López s'ha unit a la tendència de roba interior masculina per mostrar la seva nova col·laboració amb la marca Coach, representant una diva sobre rodes per mostrar la nova col·lecció de la firma "Horse and Carriage".

"Comença una nova temporada de Coach amb estil (també conegut com sobre rodes i amb estampat Horse and Carriage) @tylersphotos #CoachNY", va escriure la cantant en la descripció a la publicació oficial en el seu compte d'Instagram, amb relació a la nova col·lecció primavera/estiu 2022 de la icònica firma.

Publicació d'Instagram de Jennifer López (@jlo)

En el vídeo promocional de la col·lecció es pot veure La Diva del Bronx utilitzant un xandall en color os, un croptop del mateix to amb el logo de la marca, i unes botes també amb el logo de coach en color beix i marró; un look molt casual i esportiu per sortir a caminar en bici. Tanmateix, el més resaltante de l'abillament és l'ús de roba interior masculina que deixa entreveure a través del croptop.

Es tracta d'uns calçotets en color blanc amb el logo de "Coach" en to negre al llarg de la banda superior de la peça. Aquesta tendència ha estat adoptada recentment per diverses celebritats que volen lluir el seu abdomen de forma més atrevida amb un look "Street style".

Jennifer López/ Instagram

Jennifer López/ Instagram

Jessica Goicoechea i la cantant Lola Índigo també s'han unit a aquesta nova tendència que ve trepitjant fort des de finals de 2021. Aquest estil requereix molta seguretat per poder portar-lo, ja que requereix deixar a la vista una peça que en general se sol amagar. Aquesta tendència es pot utilitzar amb penyores esportives i amb vestits una mica més casuals, però mantenint l'estil oversize dels looks; xandall, americanes, vestits... una diversa quantitat de peces poden funcionar amb aquest estil.

Un detall important en aquesta nova tendència és que la roba interior ha de ser d'una marca reconeguda i important. Lola Índigo va elegir uns calçotets de Tommy Hilfiger, Jessica Goicoechea va escollir un model de BOSS x Russell Athletic, i Jennifer López uns de la marca Coach. A més, les 3 celebritats van escollir roba interior en color blanc, ja que aquest to ajuda que la peça ressalti sobre la resta de l'outfit.

Jessica Goicoechea i Lola Índigo/ Agència

Jessica Goicoechea i Lola Índigo/ Agència

El punt focal d'aquesta tendència és mostrar el logo de la peça per aquesta raó es recomana que la penyora porti el logo a la banda elàstica superior, ja que aquesta banda és la que s'ha de deixar a la vista. A més, es recomana utilitzar peces que deixin al descobert a l'abdomen i pantalons de tret no tan alt, inspirats en la moda dels anys 2000.

La cultura pop d'inicis dels anys 2000 va inspirar totalment el look de Jennifer López per a aquesta nova col·lecció de Coach. Picades d'ullet als icònics xandalls de vellut de la marca Juicy Couture i un estilisme molt de finals dels 90s han estat la inspiració del fotògraf Tyler Mitchell per a la nova campanya publicitària de la prestigiosa firma de bosses de luxe, que han deixat de banda el carruatge tirat per cavalls per incorporar un estil més actual i juvenil amb unes bicis.