Tamara Falcó està vivint el millor moment de la seva vida a nivell professional. Des que va guanyar 'MasterChef Celebrity 4' no li han deixat de ploure els projectes. La jove ha aconseguit netejar la seva imatge i ara és un dels rostres més desitjats per les marques. I sembla que la seva carrera no a tocat sostre. Aquest any la filla d'Isabel Preysler es convertia en la nova marquesa de Griñón després de la mort del seu pare, Carlos Falcó, però a més, tal com ha pogut conèixer Informalia en exclusiva, Tamara Falcó tindria un nou negoci entre mans.
Tamara Falcó / ATRESMEDIA
Durant més de 30 anys Isabel Preysler ha estat la imatge de Porcelanosa, tanmateix això podria canviar. Aquest nadal no se celebrarà el sopar del príncep Carles amb els amos de Porcelanosa, on Preysler és present, a causa de la delicada salut de la reina Isabel II i a l'augment de casos per Covid al Regne Unit, on s'han establert mesures restrictives. Tots els anys se celebrava un retrobament entre ambdues parts en una de les mansions d'Escòcia o a Londres, al palau de Buckingham.
Canvis en la direcció de Porcelanosa
Anteriorment el president de l'empresa de Vila-real era Manuel Colonques, qui sempre va apostar per la vídua de Miguel Boyer com a imatge de Porcelanosa, però ara el seu successor, Héctor Colonques té altres plans. Renovar la imatge de Porcelanosa amb algú més jove.
Tamara Falcó / ATRESMEDIA
A partir del proper any serà Tamara Falcó qui agafi el relleu de la seva mare com a imatge de Porcelanosa. No només per renovar la imatge de la marca, sinó perquè ara es dediquen més a les cuines i a tots els articles que trobem en elles. Falcó s'acaba de treure el títol de xef a l'escola de cuina més prestigioses i va guanyar 'MasterChef Celebrity', punts més que suficients per ser l'ambaixadora del grup.
Tamara Falcó / ATRESMEDIA
Tamara Falcó ja el vam poder veure com a protagonista de l'anunci de 2019. Acaba de guanyar el talent xou de cuina de TVE i va comptar amb el suport del model Jaime Astrain. La nova marquesa de Griñón dona una imatge jove i atractiva. No és estrany que hagin volgut comptar amb ella per ser la nova imatge de Porcelanosa.
Isabel Preysler porta lligada a la marca des dels anys 80. La van triar a ella perquè Porcelanosa no volia vendre sol ceràmica, sinó luxe, i ella era la candidata ideal.