Georgina Rodríguez ha cridat a les quatre vents que és fanàtica de les grans firmes de moda. "M'encanta Hermès, Gucci, Prada, que és súper femení. M'encanta Louis Vuitton, m'encanta el grup Inditex, m'encanta Decathlon, m'encanta Mayoral, m'encanten totes les marques", va assegurar l'influencera en el seu reality 'Soy Georgina', que va estrenar Netflix fa un mes. El vestidor de la núvia de Cristiano Ronaldo és ple de vestits, sabates i bosses de les firmes de moda més costoses i així ho va mostrar en la seva sèrie.

Seria fàcil pensar que la parella del jugador més ben pagat del 2021 pot donar-se tots els luxes que vulgui, tanmateix, Georgina Rodríguez es defensa i assegura que el que té al banc ho ha treballat ella, i que continua sent estalviadora igual que abans. "És cert que m'ha anat bé en els últims anys, però també he treballat molt, he sabut enfocar el meu temps i les meves xarxes socials", va dir en entrevista a 'Forbes'. Així mateix, va lamentar que de vegades l'anomenen despectivament "la dona de Ronaldo" però diu que això no li fa mal. "Estic encantada de ser la dona de Cristiano Ronaldo, estic completament enamorada d'ell i per això em sento afortunada. Soc conscient que ser la seva dona m'ofereix moltes oportunitats, però el que tinc al banc l'he treballat jo, l'he construït jo", va puntualitzar.

La model, que va passar de vendre bosses a Serrano a col·leccionar-los, és l'encarregada d'administrar Insparya Hair Medical Clinic, la famosa clínica d'empelt capil·lar amb seu a Madrid, Marbella i pròximament a València, de la qual el davanter del Manchester United és soci fundador. Així mateix, Georgina Rodríguez és ambaixadora internacional de la firma de joies Chopard, manté un contracte amb la marca nord-americana de sportswear 'Alo yoga' i realitza col·laboracions amb esdeveniments i diverses marques, a més del contracte que va firmar per al reality que promet segona temporada.

Encara que l'any passat va fundar la seva pròpia marca de roba, 'OM by G' i va vendre la seva primera col·lecció de roba esportiva a preus estrambòtics i en temps rècord, després d'aquest primer llançament no va tornar a treure noves peces. Tanmateix, els diners no han estat problema per a l'influencera, que té gairebé 40 milions de seguidors en el seu compte Instagram, i que assegura que escull molt bé els projectes en els quals treballa. "Quan m'ofereixen un projecte que no s'identifica amb mi o no està subjecte als valors amb què jo convisc, és raó més que suficient per declinar la proposta".

Georgina Rodríguez/ Agencia

Georgina Rodríguez/ Agencia

Georgina Rodríguez defensa que ha treballat per guanyar els seus diners i invertir-ho en el que vulgui, encara que per a ella no és el més important. "Al món capitalista en el qual vivim és una eina útil, jo sempre l'he valorat i sé el que costa guanyar-lo. Continuo sent igual d'estalviadora ara que quan tenia molt menys". La núvia de Cristiano Ronaldo està esperant bessons que arribaran en pocs mesos, i assegura que la seva riquesa més important és la seva família. "El que més m'omple en tots els sentits és l'amor dels meus fills i del meu marit, i la major part de les coses que compartim que no són materials", va puntualitzar.