Eva González repeteix les mateixes imatges que fa tres anys, quan va saltar pels aires la notícia de la possible infidelitat de Cayetano Rivera amb Karelys Rodríguez. Ara sembla que va seriosament. Sens dubte, l'encara matrimoni format per la presentadora d'Antena 3 i el torero ha afrontat diverses crisis. No obstant això, totes les havien solucionat fins avui. L'allargada ombra de la jove advocada hauria fet efecte en el matrimoni.

La revista Semana va destapar en exclusiva unes fotografies on es podia veure a Cayetano Rivera en un dels seus viatges a Londres en companyia d'una jove canària que atenia el nom de Karelys. Quan aquestes imatges es van fer públiques, tota la premsa va voler contactar amb ella, i aquesta va tenir la necessitat de parlar perquè no aguantava més amb aquesta suposada relació secreta. El germà de Francisco Rivera va confirmar que hi va haver alguna cosa entre ells, però que va ser quan Eva i ell van trencar, abans de casar-se. Veritat o mentida?

Cayetano Rivera i Eva González
Cayetano Rivera i Eva González

Karelys Rodríguez va destrossar el matrimoni d'Eva González i Cayetano Rivera

El cas és que des d'aquell moment Eva González no ha tornat a confiar en Cayetano Rivera. Tanmateix, la presentadora no veia bé separar-se amb un nen de menys d'un any. Necessitava tenir uns pares units i així ha estat fins ara.

Segons han revelat diversos mitjans de comunicació, fa diversos mesos que Eva González i Cayetano Rivera fan vides separades. De fet, ja viurien en cases diferents. En cap dels compromisos professionals als que han acudit no ho han fet en companyia de l'altre. A més, tampoc no porten posades les aliances, cap dels dos.

Eva González
Eva González

La cara d'Eva González és un poema i reflecteix tot el que està succeint. Fa uns dies se la va fotografiar capbaixa, pensativa, amb el rostre seriós fent voltes per Madrid. Ni una sola gota de maquillatge, i ni una paraula. Vestida completament de negre. Aquesta actitud va cridar l'atenció dels periodistes.

La premsa s'ha assabentat de la ruptura perquè Eva González li hauria comunicat a una amiga seva que ja no estan junts, i aquesta hauria filtrat la informació. Segons la presentadora i el torero estan afrontant una important crisi i s'han donat un temps per posar una solució, la millor per al seu fill. De moment, continuen sent marit i dona, no han començat cap tràmit de divorci.

Just salta aquesta notícia una setmana abans de l'aniversari d'Eva González, el 5 de novembre, i de la celebració del setena aniversari de casaments, el 6 de novembre. Veurem que passos prenen en els propers dies els protagonistes d'aquesta història.