Dilluns passat 'El Hormiguero' va tornar de les seves vacances de Nadal. Va explicar amb la visita dels artistes, Inma Cuesta i Roberto Álamo, que presentaven la nova pel·lícula de terror 'El Páramo', disponible a Netflix. Álamo i Cuesta són dos dels intèrprets més consagrats del panorama nacional, tot un referent per a aquells que estan començant. Compten amb una dilatada carrera a la seva esquena.
Tal com va explicar Inma Cuesta, de vegades es pot permetre el luxe de rebutjar alguns treballs, tanmateix no sempre va ser així i menys per a Roberto Álamo. Aquest va parlar dels conflictes econòmics que va patir en el passat. "He arribat posar el Goya a Wallapop", ha assegurat en el programa de Motos. No va revelar per quants diners el va posar a la venda, no per molt. En aquell moment no tenia un matalàs econòmic.
Els artistes treballen molt i encadenen un projecte després d'un altre o poden passar-se perfectament mesos, fins i tot anys, sense treballar. No hi ha terme mitjà. Roberto Álamo s'ha trobat en les dues situacions. Va revelar a Pablo Motos que va passar nou mesos sense treballar i la seva situació econòmica no era especialment bona. Ja estava pensant a buscar feina d'una altra cosa per poder portar diners a fi de mes. "Al quart mes em vaig posar a fer currículum de cambrer. He de guanyar pasta, ho hagués fet". A més, ha revelat que el món de la interpretació és complicat. "La majoria no treballa. Treballem uns quants, de vegades sí i de vegades no".
Roberto Álamo i Inma Cuesta / ATRESMEDIA
Roberto Álamo va arribar a viure una autèntica pel·lícula de terror. Com la què nosaltres podem gaudir a Netflix. 'El Páramo' narra la història d'una família, que viu aïllada de la resta de la societat, i la tranquil·litat de la qual s'esquerda per la presència d'un ens estrany. "És un conte de terror", avançava Cuesta.
Les penúries per les quals passen els actors a Espanya
"Vas dir que quan t'ofereixen un paper, la primera cosa que mires és el compte del banc: Per què està malament vist que en algunes professions es treballi per diners? Al cap i a la fi, és per la qual cosa ho fem tots", li preguntava Motos.
Roberto Álamo i Inma Cuesta / ATRESMEDIA
Per la seva part, l'actor va respondre que "el que vull explicar amb això és que això no és Hollywood. Allà fas una sèrie i vius tota la vida formidablement, però aquí no és el mateix. Nosaltres tenim molta sort i més o menys treballem, però el primer que faig per mantenir la meva família és mirar el banc, si el necessito, encara que la pel·lícula sigui fluixa, és igual, cal fer-la".