Fa alguns anys que l'actriu i model nord-americà Kate Upton va desaparèixer de les passarel·les per concentrar-se en el seu rol de mare, perquè el 2018 va donar a llum la seva primogènita Genevieve Verlander, juntament amb seu espòs, el jugador de baseball, Justin Verlander. Però a més d'això, Upton s'ha dedicat a crear un imperi empresarial que li genera grans xifres i alhora ajuda altres dones.

Kate Upton va saltar a la fama per un vídeo publicat a Youtube en el qual apareixia ballant en un partit de Los Angeles Clippers. L'enregistrament es va estendre per la xarxa i es va viralitzar immediatament. Quan David Cunningham va veure la voluptuosa jove no va dubtar a captar-la per a la icònica agència IMG.

La model va aconseguir un contracte que la va posicionar al costat d'importants personalitats de la indústria de la moda i poc després va arribar la portada de la revista "Sports Illustrated", que li va donar la fama. La seva carrera de model va tenir un ascens gairebé immediat, va treballar per a "Garage" i després "Dooney & Bourke". Va ser elegida la millor model de 2013 en la desena edició dels Premis d'Estil. I, el desembre de 2014, va obtenir el premi a la Dona més Sexi del Planeta de la revista People. "És un honor per a mi rebre aquest guardó. Per a mi ser sexi significa estar segura de tu mateixa i confiar en tu: aquesta és la persona que m'esforço per arribar a ser", va afirmar en aquell moment Kate Upton.

 

Un canvi important

La model va anar durament criticada després que va arribar a augmentar fins a 20 quilos en el període de 7 anys comprès entre el seu any de debut i 2015. En aquell temps va ser acomiadada de l'agència Sport Illustrated a més de perdre el seu paper al videojoc 'Game of War. "M'odiava a mi mateixa (...) Em preguntava per què m'exposava així a les crítiques", va dir Kate Upton sobre aquell període fosc de la seva vida. Va confessar que Paul Marciano, fundador de la marca Guess, la va anomenar "truja grassa" i ella va haver de denunciar-ho per assetjament sexual i emocional.

Però Kate Upton no es va deixar vèncer i va trobar en el fitnes una gran ajuda per a ella, no només com a eina per perdre pes, sinó per ajudar-la a ser més saludable i fer-lo sentir-se "més fort i millor" amb si mateixa. A partir d'allà va sorgir la campanya en xarxes de #ShareStrong, per compartir missatges d'apoderament. "Soc fort per la meva filla, vull que se senti còmoda per irradiar força, poder i confiança. M'adono que comença amb mi. Ara t'animo a què et unes a la conversa i comparteixis per què ets fort", va escriure la model a les seves xarxes socials.

 

 

Des de fa 3 anys Kate Upton va posar en marxa 'Strong4Me Fitnes', un servei que ofereix rutines d'entrenament i plans especials d'alimentació per promoure hàbits de vida més saludables dirigit a dones. "Crear Strong4Me Fitnes ha estat un viatge apassionant per a mi i molt important que m'enorgulleix compartir. El nostre objectiu és que les dones s'asseuen fortes, segures i boniques, per i per a elles mateixes," va dir la nova guru del fitnes.