Novament, la firma Calvin Klein està revolucionant el món de la moda en apostar per un concepte inclusiu i divers, on les diferents representacions de família poden veure's representades en la publicitat dels productes que aquesta casa de moda ofereix. Encara que molts han titllat aquesta nova campanya com 'controversial', el cert és que ha aconseguit incendiar les xarxes socials en incloure en un dels seus anuncis de llenceria al model transgènere Roberto Bete, que era en aquell moment embarassat de la seva parella, l'influencer trans, Erika Feeh.

Encara que el concepte de diversitat de gènere i d'acceptació ha estat molt bé rebut en gran part de la població, el cert és que moltes persones han criticat a la marca per fabricar els seus productes en països amb un alt índex d'homofòbia, transfòbia i bifòbia. A causa de les crítiques, la marca va decidir enviar un comunicat oficial per reafirmar la seva creença en la inclusió, descartant totalment els missatges d'odi rebuts. "Creiem que aquesta plataforma és un ambient respectuós per a la individualitat i l'expressió personal. A Calvin Klein ho tolerem tot, excepte la intolerància, pel que qualsevol comentari que no sigui tolerant serà eliminat. Els comptes que enviïn missatges d'odi seran bloquejats", va sentenciar la firma nord-americana. Així mateix, el protagonista de l'anunci, el model Roberto Bete, va assenyalar el següent: "podem reproduir-nos biològicament o des del cor... El nostre lloc és l'amor i el ser estimats".

Malgrat que les persones trans encara són jutjades per la seva identitat de gènere, el model brasiler va rebre una gran mostra de suport després d'haver donat a llum Noah, el seu primer fill juntament amb la seva parella Erika Feeh. Aquests missatges d'amor i acceptació han demostrat que ens estem apropant cada dia més a una concepció del món on hi ha cabuda per a tothom, on la diversitat i la inclusió compten amb un espai segur al món de la moda. Aquest també seria el cas de la model i actriu transgènere de la reeixida sèrie 'Euphoria' Hunter Schafer, que s'ha convertit en una icona de moda i estil en els últims mesos.

Segons va indicar Uge Sangil, presidenta de La Federació Estatal de Lesbianes, Gais, Trans i Bisexuals (FELGTB), aquestes campanyes són de vital importància en la comunitat LGBTQ+: "És molt rellevant que aquesta campanya de veu i visibilitat al col·lectiu de persones trans i, més concretament, al dels homes trans. Una aposta que respon a dues necessitats, la de construir referents per a les persones trans, els qui en el dia d'avui continuen necessitant miralls positius en els quals mirar-se, i també la d'educar en diversitat per fomentar el respecte de totes les identitats", va afirmar.

A través de la xarxa social Twitter, una gran quantitat de comptes han tractat de desestimar la campanya de Calvin Klein, afirmant que 'cancel·larien' la firma per promoure aquest model de família. No obstant això, la firma ha decidit mantenir-se ferma en la seva postura de visibilitzar les famílies no convencionals, encara amb l'amenaça de pèrdua de vendes.