Ana Pastor és un dels rostres més coneguts de La Sexta. Va començar a adquirir una gran força quan el seu marit, Antonio Ferreras va agafar part del control i li va donar un aire totalment informatiu. Mentre aquest s'encarregava del reeixit programa d'actualitat, especialment política, 'Al rojo vivo', la seva dona cobria alguns esdeveniments. No obstant això, va adquirir un pes més important i va arribar a tenir programa propi, 'El Objetivo'. Aquests últims anys també l'hem vist en espais com 'Dónde estabas entonces', repassant les últimes dècades a partir dels esdeveniments més importants.

Ana Pastor també compta amb la seva pròpia empresa, on controla que totes les notícies siguin veraces i contrastades. Va néixer amb la intenció d'acabar amb les conegudes 'fake news'. Es diu Newtral. És tot un èxit. Tanmateix, la seva faceta televisiva està perdent força, tal com ens explica el mitjà 'Elcierredigital'.

ana pastor ferreras GTREES

Ana Pastor i Ferreras/ Agencia

La periodista ha anotat les pitjors dades de temporada dels seus espais. Tots per sota de la mitjana de la cadena. Sembla que ja no interessa al públic. Això podria danyar la seva empresa amb la qual gestiona tot. La Sexta segueix sent la tercera privada més vista mes a mes. No té cap rival. El seu principal competidor es troba per sota amb més de dos punts de diferència. La Sexta lidera amb un 6,3%.

Sembla que la política comença a avorrir als espectadors, ja que si ens fixem en les audiències de tota la programació, l'espai líder, i molt per sobre del de Ferreras, és Aruseros, el divertit matinal d'Alfons Arús. Tanmateix, 'el Objetivo' de Pastor està tocat i enfonsat, les seves entrevistes són pobres i ja no interessen a ningú. Molt repetitives. Obsoletes.

Alfonso Arús, La Sexta

Alfons Arús/ La Sexta

Ana Pastor porta quatre anys d'èxit amb la seva productora Newtral, amb la qual ara porta els seus programes. Newtral va néixer el 2017, amb l'objecte social de "la producció de vídeos, televisió, imatges, sons i informació a la xarxa i social mitjana". L'empresa va funcionar des dels seus inicis. El 2018 va aconseguir uns beneficis de més de 850.000 euros que van caure el 2019 fins als 230.000 malgrat elevar els seus ingressos (dels 3,8 milions d'euros de 2018 als 4,3 de 2019).