Ricky Martin ha visitat el programa de Toñi Moreno per fer promoció de la seva nova gira i confessar que està “enamorat” d’Espanya. El cantant recorrerà tot el país fent concerts a les principals ciutats, i ha volgut compartir amb la presentadora les seves novetats.

Amb 45 anys, el cantant continua triomfant en la música. Amb concerts i entrevistes, ha d'estar en forma: “He de fer exercici com si fos un atleta, perquè l’espectacle dura gairebé dues hores. Cuido més el meu cos que la veu”.

El porto-riqueny va començar alabant la gastronomia espanyola, afirmant que tastar-la va canviar-li la vida: “Vaig ser quatre anys vegetarià fins que, un cop a Espanya, vaig tastar el pernil”.

 

@viva_la_vida_t5 @telecincoes @ricky_martin

A post shared by Toñi Moreno Oficial (@tmoreno73) on

Una entrevista on la presentadora es mostrava visiblement emocionada: “Estic més nerviosa avui que el dia que vaig estrenar el programa”. I entre broma i broma, Moreno afirmava que un romanç entre ells estaria “molt i molt bé”. El cantant, però, es troba en un molt bon moment personal. Aquest mes es casarà amb Jwan Yosef, un col·leccionista d’art amb qui feia pública la relació l’abril de l’any passat. Una boda que s’espera multitudinària: “Durarà tres dies”, afirmava Ricky Martin.

Toñi li preguntava sobre com porta una estrella internacional la privacitat: “M’encanta anar pel carrer i fer-me fotos amb els meus fans”. Però, quan els seus fills es veuen implicats canvia la cosa: “Matteo i Valentino tenen vuit anys. Quan vaig amb ells pel carrer sóc gelós i protector: tot un lleó”. 

Una gira que l’està permetent recórrer tot el territori, la qual cosa està aprofitant per fer turisme: 

 

B.O.N.D.

A post shared by Ricky (@ricky_martin) on

 

Una tarde en La Alhambra.

A post shared by Ricky (@ricky_martin) on

Ricky Martin acabarà la gira el proper 11 de juny a Bilbao i se centrarà en acabar de preparar la boda. Veurem els cantants més internacionals com a convidats?