A la Roser la vam conèixer (em refereixo al públic) l'any 2002, quan va saltar a la fama com una de les concursants més emblemàtiques del talent musical 'Popstars: todo por un sueño' a Telecinco. Va ser una de les favorites pels espectadors, però va renunciar a la plaça a la final per començar una carrera en solitari. I des d'aquell moment, els seus fans l'estimen i la segueixen. Ara, per exemple, amb el seu molt recomanable xou en el qual homenatja la gran Raffaella Carrá, Hola Raffaella, que ara poden veure els espectadors de Madrid, perquè la tenim a la Gran Vía madrilenya, al teatre 'Arlequín'. Un espectacle musical divertidíssim, amb els grans èxits de la diva italiana barrejats amb molt d'humor i de ball, a banda de la veu de la Roser.

A la Roser, com dèiem, l'estima tothom, es fa d'estimar, però, per raons òbvies, hi ha persones que l'estimen que ho fan des de molt temps enrere, de fet, des que van néixer. Evidentment, la seva família.

La Roser, quan era petita, amb la seva mare IG
La Roser, quan era petita, amb la seva mare IG

Quan puja a un escenari, la de Canet ens té enamorats, una presència i una veu meravelloses, una força i un talent demostrats des de fa anys. Quan no està cantant, la Roser igualment es fica els seguidors a la butxaca, perquè és divertida, perquè s'emociona, perquè és bona gent (ho constatem els que hem tingut la sort d'haver-la conegut i/o treballat amb ella) i perquè sempre té un somriure dibuixat a la cara. La cantant, a més, comparteix sovint diferents aspectes de la seva vida, i una de les darreres publicacions ha sorprès, perquè hi surt un convidat especial que no havíem vist abans. Ni més ni menys que el seu estimat germà petit, el seu "Tete", com ella li diu (paraula meravellosa que es fa servir molt a Catalunya quan es parla de germans). 

La Roser, la germana gran, admet que "Desde que nació se convirtió en mi juguete, en mi bebé y pasen los años que pasen, siempre tendré esa sensación al verle". Això sí, reconeix que "Nos parecemos como un huevo a una castaña, aceptémoslo. Pero cómo me gusta tenerlo cerca, achucharlo y reírnos un ratito. TIMU TETE. AMOR DE HERMANA", ens diu. Reconeix que no es veuen tantes vegades com li agradaria, i que per molt que passin els anys, sempre el veu com al seu germà petit: "Es guapo a rabiar. El hermano guapo, que nos parecemos como un huevo a una castaña, pero es guapo a rabiar". Ell, en aparèixer, es presta a saludar a càmera quan li demana la seva germana gran, agraeix l'elogi, però el rebaixa: "Bueno... soy madurito, con algunas canas... Como el buen vino". Un germà petit aliè al món de l'espectacle de la seva germana gran.

Una trobada que ha omplert la cantant de Canet de felicitat, i en veure'l, d'elogis cap al seu germà petit. Amor de germans. Roser i el seu 'Tete', meravellosos.  

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!