Blas Cantó ha iniciat una batalla contra l’empresa de mobles per a la llar que l’ha deixat sense sofà. El cantant murcià, exvocalista de la banda juvenil Auryn i guanyador de la cinquena edició de ‘Tu cara me suena’, està furiós i, a través de les xarxes socials, denuncia que ‘Conforama’ “se dedica a estafar a sus clientes” perquè no li deixen tornar un sofà que va comprar fa uns dies.

blas canto gtres

GTRES

Al seu compte de Twitter, l’artista acusa l’empresa de “querer ganar dinero rápido” i d’enganyar els clients a la seva pàgina web: “¿Cómo es posible saber si un sofá comprado online es cómodo? Cuidado, no te dejan devolverlo. Lo que pone en su web de que estudian tu caso es falso”.

Blas Cantó es queixa que l’empresa els ha venut un sofà que és dur com una pedra. Malgrat que al seu web diuen que accepten devolucions dins del termini del 15 dies, no els deixen tornar-lo a la botiga. “Tuvimos que enviar un mail de disconformidad porque no son capaces de dar la cara. Luego te dicen que no te lo van a cambiar ni a devolver el dinero”, explica. El cabreig del cantant va en augment: “Lo que no es coherente es que te digan que sí admiten devoluciones, pero que no devuelven sofàs montados y desembalados. Si el transportista lo trae, lo desembala y lo monta, y luego se prueba el sofà, ¿qué me estás contando? Eso se llama estafa”.

L’artista assegura que posarà la denúncia pertinent a l’Oficina de consum. Tot i l’enuig inicial, Cantó s’ho pren amb humor: “Ahora lo importante, vendo sofà-piedra. ¿Algún interesado?”. N'hi ha per llogar-hi cadires. Com més aviat millor. A casa dels Cantó, de sofà no en tenen.