Una setmana abans de la celebració del dia dels enamorats, Telepizza ha decidit sorprendre els seus consumidors i ha llençat un nou producte: Telepizza Sweet. La cadena de pizzes a domicili més gran d’Espanya s’ha aliat amb la marca KitKat de Nestlé per treure al mercat la primera pizza dolça.

Els més llaminers, esteu d'enhorabona, la Sweet està formada per massa de pizza amb trossets de KitKat per sobre i al centre hi ha una bomba de xocolata amb avellanes. 

El producte surt a la venda després d’una gran campanya a les xarxes socials. KitKat va reptar a Telepizza perquè incorporés als seus productes, una pizza amb xocolata.

Telepizza va entrar al joc, i no només deixava entreveure la possibilitat de la pizza, sinó que a més a més, bromejava amb l’ingredient de la discòrdia a la pizza: la pinya. Pinya si o pinya no? Etern debat a totes les cases si la pizza ha de portar o no aquesta fruita. 

Poc després, Telepizza va anunciar, també a través de Twitter, que “ens prenguéssim un respir” i es posarien mans a l’obra. Pels que no ho sapigueu, el lema de KitKat és “Tómate un respiro” pel que ja es podia intuir que la història tindria un final feliç.

Finalment, la companyia de restauració ha anunciat el llançament del seu nou producte: Telepizza Sweet feta amb KitKat.

No han passat ni 24 hores del seu llançament, que molts usuaris ja han demanat i tastat les postres més dolces de la marca.

I, com no podia ser d'una altra manera, les reaccions a Twitter amb els famosos memes tampoc s'han fet esperar. 

Sembla que Telepizza i KitKat han fet un bon negoci. Qui caurà a la temptació i provarà les postres més dolces?