Felip VI es va casar amb Letícia el maig de 2004, fa més de dues dècades. I des d'aleshores no s'ha deixat de parlar sobre la seva relació. S'ha qüestionat en tot moment que estiguin junts. Són molts els que asseguren que no mantenen cap tipus de relació de parella des de fa molts anys. Entre ells hi ha signes de tensió i desacord. De fet, evitarien en tot moment participar en actes institucionals junts. Se sap que els reis van passar una profunda crisi el 2012, un any turbulent per a la corona, i de fet aquesta crisi es va atorgar a aquell moment clau i no a la raó que van ocultar realment durant anys. Les polèmiques de Joan Carles I i el cas Nóos es van mantenir a l'ordre del dia, la ciutadania estava crispada i mantenir-se units era l'única solució, no podien sacrificar el seu regnat ni el futur de les seves dues filles.

Jaime del Burgo va destapar que realment hi havia una important crisi entre Felip VI i Letícia per una suposada infidelitat. Segons la seva versió, la reina va ser infidel al rei amb ell durant diversos anys, i ho sap de bona tinta perquè ell era un dels protagonistes d'aquesta història. La reina i l'advocat mantenien una relació extramatrimonial, però el pare de Elionor i Sofia era coneixedor d'aquesta relació per tant no seria una infidelitat.
Felip VI va intentar ocultar la seva veritable doble vida a l'esquena de Letícia
Ara es confirmarien algunes teories com les de Maica Vasco, que assegura que és un matrimoni de conveniència. Felip VI i Letícia mai no s'han volgut, simplement van pactar casar-se a canvi d'uns beneficis. El monarca buscava una dona capaç de casar-se amb ell, havia de donar-lo descendència i no li faltaria mai res.
Felip VI necessitava ocultar la veritat sobre la seva vida. I és que segons Joaquín Abad, al monarca li agraden més els homes que les dones. Es parla d'una suposada bisexualitat. Les dones que van mantenir una relació sentimental amb ell les va conèixer a través de l'agència de models de Javier Hidalgo. Demanava "noies guapes de la tele".
Joaquín Abad ha escrit un llibre titulat "Els xicots de Felip VI", que pretén aixecar massa polseguera. El paparazzi enumera entre les seves pàgines un total de deu amors, la majoria relacions breus però intenses, només la de Charles va arribar a convertir-se en una cosa especial amb visites molt esporàdiques a París.
Segons Joaquín Abad, Felip VI ha mantingut relacions amb homes molts de més joves, entre 20 i 30 anys menys. Busca homes més joves a la seva edat perquè el rejoveneixen.
