Letícia sempre ha demanat a la seva família que no generi titulars per no posar-se en el focus mediàtic i provocar un autèntic terratrèmol a la Zarzuela. Aquesta setmana ha estat carregada per als Ortiz Rocasolano, i és que Telma Ortiz i Robert Gavin Bonnar es divorcien després de sis anys de relació i una filla en comú de tan sols quatre. El matrimoni estava molt enamorat, però en els últims mesos han sorgit tota mena de rumors. Ja es parlava del final de la relació encara que cap dels seus protagonistes ho volia confirmar. En els últims esdeveniments de tots dos mai no van acudir junts. “Ha estat un procés molt dur”, segons el seu entorn.

L'advocat s'ha quedat vivint a la casa de tots dos a Alcobendas, mentre que ella s'ha traslladat a una nova llar molt propera. El canvi de Barcelona i Andorra a Madrid no va ajudar el matrimoni. Per a Telma Ortiz comença sens dubte una nova vida. La germana de la reina ha començat un nou curs com a assessora de la Gerència de Mobilització de Recursos i Aliances Globals de GAF. Fa només uns dies, Telma reapareixia a la inauguració del festival Centroamérica Cuenta a Madrid, gala en la qual va estrenar la seva nova posició. En aquell moment encara no s'havia confirmat la ruptura.
Telma Ortiz ha demanat diners a Letícia perquè no arriba a final de mes
Segons Silvia Taulés, Telma Ortiz i Robert Gavin Bonnar es van traslladar a una mansió a la urbanització de la Moraleja, però es van canviar a un pis a Alcobendas perquè “no podien pagar-la”. En el matrimoni existien problemes econòmics seriosos, hauria estat el detonant de la ruptura.
Ara mateix tots dos estan preocupats per la seva filla petita. Té tan sols 4 anys i volen que li afecti el mínim possible.
Letícia i Jesús Ortiz s'han convertit en els suports més importants per a Telma Ortiz en aquests moments. La reina no vol que transcendeixi res, però ja se l'ha vista en alguna ocasió per la zona d'Alcobendas per visitar la seva germana, també li ha ofert la Zarzuela per passar el temps que sigui necessari fins que recompongui la seva situació.
És cert que Telma Ortiz guanya un sou important que no està a l'abast de la majoria dels ciutadans, fins i tot es va arribar a acusar Letícia d'empènyer-la en un projecte per beneficiar la seva posició econòmica. La germana de la reina no aconsegueix estalviar i gasta més dels diners que ingressa. Per això ha acabat en aquesta situació.
