Telma Ortiz és el personatge més fosc de tota la Família Reial i de la Família del rei. Felip no té sort amb els cunyats: Marichalar divorciat acusat de consum ocasional de cocaïna, Urdangarin divorciat després d'anar a la presó per robar i Telma Ortiz casant-se amb l'amant de la reina fent veure que ella "no sabía nada" de les banyes reials. La germana petita de Letícia ha organitzat guerres absurdes contra la premsa, que ha perdut, i episodis tèrbols com el matrimoni amb Jaime del Burgo. Del seu tercer marit, Robetrt Gavin Bonnar, se sap que Telma li va prendre a la seva amiga Sharon Corr, vocalista de The Coors. Telma era amiga del matrimoni irlandès de l'advocat i la cantant però li va fotre el marit. Evi8dentgm,ent qui tenia un compromís de fidelitat era ell, però el compromís de Telma era d'amistat. I ja se sap que entre amigues no es foten els marits. Telma a la seva.

Telma Ortiz i Robert Gavin Bonnar GTRES

Ara se n'ha divorciat i qui va revelar la causa, els diners, és la periodista catalana Silvia Taulés, que n'ha donat més detalls a TVE, programa D Corazón: “Telma abandonó  la casa familiar hace un año y medio, en junio del pasado año. Vivían en La Moraleja, pero tuvieron que dejarla porque no podían afrontar el pago. Telma trabaja mucho, pero su expareja trabaja menos, Robert no tiene ingresos. Ella no podía sostener el ritmo de vida que él pretendía llevar. Él no era rico, la que tenía recursos era su mujer; él era abogado de The Corrs. Con hijos y muchos gastos por delante, Telma decidió abandonar la casa”. El relat canvia de bàndol, el grimpaire caça-fortunes era Robert Gavin Bonnar i no Telma. Es va casar amb Sharon Corr per viure d'ella, sent-ne primer marit i advocat de la seva banda musical i després cobrant-li una pensió de divorci com a exmarit. I ara Bonnar creia que viuria de la germana de la reina d'Espanya. Però és que Telma també adora l'estatus i quan ha vist que Robert és un pelat han trencat.

Telma fa pocs dies, ja divorciada, mira de reüll, GTRES

Fa un any i mig que estan separats, a partir d'una discussió molt forta per culpa del llibre que va publicar Robert Gavin que sabia que vendria perquè el comprador hi esperaria veure una biografia de Telma. Allò la va tornar a posar a la diana, mediàtica i Telma odia els mitjans. “Las diferencias, dicen quienes les conocen, venían de lejos. En junio de 2024 cuando Robert Gavin Bonnar presentó ‘El cuarto poder', un libro que Telma Ortiz no veía con buenos ojos. El cuñado de la reina Letizia se empeñó en sacar adelante ese proyecto, pero no gustó a nadie. Telma siempre había preferido mantenerse en un segundo plano, lejos del foco mediático, y con este libro la expuso de nuevo al disparadero. El día de la presentación tuvieron una fuerte discusión. Ahí sí se dan situaciones que no vamos a entrar, porque forman parte de la intimidad, pero hay situaciones escabrosas. Es imposible que Telma le perdone”.

Érika, Telma i Letizia Ortiz, única foto juntes / Font: 'Adiós, princesa'

Tres germanes divorciades, tres drames diferents. Una es va suïcidar. Les famílies felices s'assemblen, les infelices ho són cadascuna a la seva manera.

Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!