Victoria Federica de Marichalar i Borbón ha aconseguit fer-se un lloc en el món de les xarxes socials a través del nom Vicmabor, el seu nom d'usuari d'Instagram, on acumula més de 355 000 seguidors. La gran majoria dels seguidors està clar que la segueixen pel seu cognom, i no pas com a creadora de contingut, si més no, fent una ullada al seu perfil podem veure clarament que tot el que publica és, bàsicament, fotografies seves en esdeveniments o trobades que la conviden les marques d'alta costura, la neta de Joan Carles no crea massa contingut per ella sola. Però bé, deixant d'un costat les seves habilitats, hi ha agències de representació que han apostat per ella i el seu talent, i l'han fixat com una de les influencers de l'equip per representar i portar la seva gestió en el món de la comunicació. I bé, si repassem la seva trajectòria davant els micròfons i la premsa, podem comprovar que la seva relació és dolentíssima. Doncs, a partir d'ara, tot podria canviar. Atents.


Recentment, veiem a Victoria Federica de viatge amb Dior, i com ja és habitual, a Las Ventas a veure els toros, una cita on assisteix molt habitualment i on, també, sempre hi ha la premsa a punt per apuntar-li el micròfon, i intentar treure-li alguna resposta. Normalment, és missió impossible que la royal obri la boca, però últimament, l'hem notat més simpàtica que mai. El motiu? Un contracte. Així ho ha explicat Silvia Taulés, col·laboradora de La familia de la tele durant l'últim programa. Resulta, doncs, que Victoria Federica ha firmat per l'agència Soy Olivia Media Group, una agència de màrqueting on representen a influencers com, els seus grans amics, Tomás Páramo i María G de Jaime, i justament per norma de la seva agència, és a dir, dels seus representants, ha de ser simpàtica amb la premsa. Aquesta no és una condició que estigui imposada només per la royal, és un requisit que tenen tots els que formen part de l'equip, el que passa és que Victoria Federica mai, absolutament mai, ha tingut cap tracte amb la premsa.

De fet, Núria Marín, també col·laboradora de La familia de la tele, explicava també que anteriorment a Vic li recomanaven que no parlés amb la premsa perquè no es desenvolupava bé i la pifiava. Ara, tot ha canviat, i a través de l'agència Soy Olivia, la qual ha representat a famoses influencers com María Pombo, li han donat classes per ajudar-la a agafar confiança a l'hora d'enfrontar-se als paparazzis i reporters. A més, cal remarcar que quan Belén Esteban va gravar l'anunci publicitari de Nude Project amb la royal, li va donar el consell que parlés més amb els periodistes i respongués les seves preguntes, que això l'ajudaria a tenir millor vincle amb la televisió i la premsa rosa. De moment, no sabem si ja ha acabat la formació que li han proposat des de Soy Olivia, però en la seva última aparició amb la premsa després d'anar als toros, almenys va aconseguir somriure als paparazzis:
💥Victoria Federica reacciona con una sonrisa al enfrentamiento de su padre con la prensa pic.twitter.com/K0Xdmpa0Cf
— El Plural (@El_Plural) May 29, 2025
Els micròfons d'Europa Press li preguntaven per l'últim moment incòmode de Jaime Marichalar, el seu pare, amb la premsa. Victoria Federica no va respondre absolutament cap qüestió de les que se li preguntaven, però, almenys, va respondre amb una rialla i un: "No voy a hablar, gracias" Un petit pas que ja marca la diferència, tenint en compte que anteriorment, ni els mirava a la cara, ni els responia. Primera lliçó superada.
Segueix ElNacional.cat a WhatsApp, hi trobaràs tota l'actualitat, en un clic!