La història dels Ortiz Rocasolano, és un testimoni de feina ardu i sacrifici. Jesus Ortiz i Paloma Rocasolano, pares de la reina Letícia, sempre es van esforçar per tirar endavant les seves tres filles, Erika, Telma i Letizia, i per inculcar-los importància de l'esforç i la constànciades de primerenca edat, conscients del difícil que era aconseguir un bon treball amb un salari decent. Era una família que, com tantes d'altres, havia de tenir controlats els euros per arribar a fi de mes.

Paloma i Jesús es van separar temps després. I ella es va instal·lar en un pis sota teulada de Madrid, a prop del seu treball, i que només comptava amb 37 metres quadrats. Però tot va canviar quan Letícia es va convertir en part de la família reial espanyola en casar-se amb el llavors príncep Felip.

El matrimoni de Letícia i Felip canvia la vida a Paloma Rocasolano i Telma Ortiz

Aquell matrimoni no només va millorar la situació econòmica de Paloma, permetent-li abandonar la seva modesta llar, sinó que també la va introduir en un món de privilegis i oportunitats. Una vegada separada de Jesús, Paloma va conèixer Marcus Brandler, i el seu estil de vida va experimentar un canvi radical.

Avui dia, Paloma gaudeix d'una vida luxosa al costat de Marcus, vivint en una casa molt més gran que l'anterior, a més de comptar amb dominis en Zarzuela, on ha passat temporades al costat de la princesa Elionor i la infanta Sofia. Aquesta transformació en la seva vida és evidència del poder transformador que té la posició de Letícia en la monarquia espanyola.

telma ortiz colom rocasolano 2 gtres
Telma Ortiz i Paloma Rcasolano GTRES

Però Paloma no és l'única beneficiària de la posició de Letícia. Telma també ha experimentat els efectes positius de la connexió real. Segons l'experta Maica Vasco, "el matrimoni de Jaime Del Burgo amb Telma Ortiz va ser una tapadora, concretament va ser un favor que Letícia li demana a Telma perquè ells es poguessin veure sense aixecar les suspicàcies de la premsa". A canvi, Telma ha trobat feina en una ONG, on obté beneficis substancials.

Telma es mou diàriament per Madrid amb un cotxe de 85.000 euros

"Cal veure el que paguen en les ONGs. No sabia que donaven per a tant. Concretament, per començar, per comprar-se un cotxe de luxe. Un vehicle de "85.000 euros, un Range Rover Velar" amb el que compraran al supermercat, que és un "tros de cogombre" i que, "per aparcar-lo és necessari desallotjar tota la M-30 de Madrid, totes les artèries queden tapades". És el cotxe pel qual va ser esbroncada per aparcar de forma il·lícita en una plaça de mobilitat reduïda, i el que solen utilitzar en el seu dia a dia per anar de compres a zones de rics com el carrer Serrano de Madrid.

Maica es pregunta d'on han tret els 85.000 euros per comprar aquest cotxe, recordant que els diners "no sembla que surtin de la butxaca del seu marit, que té l'embolic pare amb la seva exdona, la cantant de The Cors," i que "no té un xavo". "Espero que no sigui un favor prestat que li hagi fet la reina Letícia per romandre el silenci després de l'enrenou amb Jaime del Burgo".