Des que el príncep Harry i Meghan Markle es van allunyar de la corona del Regne Unit, la seva vida va passar al que semblava un punt de no retorn. Per als ducs de Sussex era un nou inici, en especial per a Harry d'Anglaterra, que s'allunyava de tot allò que va conèixer durant tota la seva vida. D'allà endavant, comencem a veure els negocis que concretaven Meghan Markle i el seu espòs, seguint el seu pla de portar la seva veritat a la resta del món, i exposar tot el que van passar mentre vivien sota l'ala de la morta Isabel II.
Van arribar dos contractes enormes per als ducs de Sussex amb dues de reconegudes plataformes de streaming, Netflix i Spotify, el primer valorat en 100 milions de dòlars, i el segon en 25 milions de dòlars segons van investigar mitjans nord-americans. Meghan Markle va ser la responsable de dirigir el seu podcast a Spotify, el qual no va ser un fracàs per si mateix, però no va complir l'esperat i el programa va acabar sent cancel·lat.
Meghan Markle busca explotar la seva popularitat
Els contractes es van trencar amb el temps. Els ducs de Sussex van quedar molt malparats ja que algú des de Netflix els va anomenar "estafadors", insinuant que no haurien complert amb la seva part del contracte, no arribant a la quota mínima necessària i per tant finalitzant la seva relació laboral amb Netflix. Tampoc no va ajudar que materials com a Cor d'Invictus, passessin gairebé completament ignorats entre totes les opcions que ofereix la plataforma en el dia d'avui.
A finals de 2023, les coses no havien anat massa bé per al príncep Harry i Meghan Markle, es parlava fins i tot d'una tornada negociada a la corona, i un estira-i-arronsa sobre si l'esposa del príncep podria tornar o no a trepitjar terra royal, però tots aquests moviments han apuntat en la mateixa direcció, els ducs de Sussex busquen rendibilitat, i és per això que Meghan Markle estaria buscant reinventar-se totalment més aviat que tard.
Segons la premsa nord-americana, un compte personal de Meghan Markle existeix a Instagram, encontrable simplement buscant "@meghan", està en un procés de transició cap a una nova etapa en la vida de la duquessa de Sussex, amb tan sols 125.000 seguidors, i cap seguit. Podria estar a punt convertir-se en el punt de sortida de Meghan Markle com a influencer de lifestyle, buscant d'aquesta forma consolidar-se en un nou camp i fins i tot forjar la seva pròpia firma, com ja va fer Michelle Obama, i li va sortir molt bé.
No hi haurà anuncis mentre enforteix la seva marca, assegura experta
Tessa Dunlop, escriptora i ben versada en la família reial del Regne Unit, va parlar sobre els possibles acostaments que podria buscar Meghan Markle de cara a la seva nova aventura comercial, començant per canalitzar la seva popularitat en la direcció correcta, però deixa clar que això és molt més fàcil dir-lo que fer-lo, ja que malgrat la seva popularitat, els seus resultats en streaming han deixat clar que tampoc no es pot esperar un èxit rotund en tot el que faci.