Des de fa ja diversos mesos s'ha dit que Meghan Markle i el príncep Harry estan travessant una crisi sense precedents en la seva relació. De fet, l'expert en reialesa Tom Bower va afirmar que la parella estaria en plans de divorci. Demandes per més de 80 milions de dòlars, una batalla legal per la custòdia d'Archie i Lilibet, i fins i tot la conservació del títol de duquessa de Sussex s'haurien discutit en els suposats acords de divorci dels Sussex. Tanmateix, una nova jugada de l'exactriu de 'Suits' podria canviar-ho tot.

Diversos mitjans han revelat que el fracàs dels seus projectes econòmics i la pèrdua de contractes milionaris haurien estat els desencadenants d'aquesta crisi matrimonial. A més, la duquessa de Sussex no estava per a res d'acord que el seu marit invertís centenars de milers de dòlars en la batalla legal contra el News Group Newspapers, el grup propietari de diaris com The Sun. Tanmateix, ara ha reconsiderat la decisió de divorciar-se, ja que podria perdre ingressos valorats en més de 12 milions de dòlars si es deslliga totalment del príncep Harry i de la Família Reial britànica, ja que sense ell perdria gran part de la seva fama i el seu estatus.

Enmig de l'escàndol de la cancel·lació del seu podcast 'Archetypes' i la ruptura de la seva relació comercial amb Spotify, la duquessa de Sussex hauria pres la decisió de tornar a les xarxes socials i reprendre el seu blog, 'The Tig', per millorar les seves finances. Després de tres anys d'absència, la duquessa de Sussex ha tornat a crear-se un compte a Instagram, @Meghan, que encara no està verificat. Pels moments, l'exactriu no ha publicat cap imatge i a la seva foto de perfil només es poden veure unes flors de Dahlia en color rosa. Tanmateix, malgrat la falta de publicacions, el perfil ja compta amb més de 117.000 seguidors.

De duquessa de Sussex a influencer a Instagram

Alguns experts suggereixen que la duquessa de Sussex busca mostrar una mica més de la seva vida lluny dels reflectors. Tanmateix, d'altres asseguren que intentaria convertir-se en influencer, ja que podria guanyar fins a un milió de dòlars per cada publicació en col·laboració amb diverses marques. Això sí, segons l'expert a social media, Eric Schiffer, la nora del rei Carles III haurà d'anar molt amb compte a l'hora de triar les marques amb què col·laborarà, ja que encara conserva el seu títol de duquessa de Sussex i, mentre segueixi casada amb Harry, encara és membre de la Família Reial britànica. "Les marques han de coincidir amb les seves conviccions polítiques i socials", va assenyalar.

Meghan Markle podria competir amb Kim Kardashian i Kylie Jenner

D'altra banda, Kent Moore, un altre expert en xarxes socials, assegura que Meghan Markle "es col·locaria immediatament entre les deu influenceres més ben pagades del món. El seu estatus és únic perquè és una celebritat, actriu i membre de la reialesa". I va afegir: "Les marques podrien voler associar-se amb ella per a campanyes d'un parell d'anys, amb diverses publicacions i fins i tot aparicions personals. Aquest tipus d'acords podrien superar amb escreix els 12 milions de dòlars i fins i tot els 20 milions de dòlars". D'aquesta manera, Meghan estaria decidida a seguir endavant amb el seu matrimoni, ja que sense Harry no hi ha fama, ni acords, ni milions.