No diem res nou en comentar l'obsessió que té la reina Letícia per la seva aparença física. L'esposa del rei Felip VI cuida fins a l'últim detall. Començant per la seva constitució i acabant pels looks que tria en les seves aparicions públiques. En això últim, la consort tria sempre les combinacions amb molt de compte. Sap que els objectius dels paparazzis se centraran en els seus abillaments, i no deixa res a l'atzar. En el primer la cosa és més elaborada.
D'una banda, Letícia segueix una dieta estricta en la qual no tenen cabuda els sucres, els fregits o els greixos. En la mesura possible limita els seus menjars a verdures, fruites, peixos o purés. Mentrestant, segueix una rutina esportiva al peu de la lletra. Letícia practica esport sovint per tonificar el cos i evitar qualsevol flacciditat. A moltes fotos hem vist com de musculada que està, prova de la seva constància amb les tandes d'exercici.

A la reina Letícia se li mouen les dents
Però això no és tot. L'esposa de Felip VI també s'ha sotmès a algunes intervencions d'estètica. Experts i expertes asseguren que s'ha retocat zones del rostre com el nas, la barbeta o els pòmuls, entre d'altres. A més, també ha utilitzat corrector dental per recol·locar la seva dentadura.
No obstant això, Letícia comença a tenir problemes a les dents. Tal com assenyalen a La Razón, "les últimes fotografies de la Reina Letícia revelen que les seves dents estan canviant de posició". Al portal digital del diari assenyalen que, "després d'haver-se realitzat una ortodòncia amb bràquets de safir el 2010, no ha fet bon ús dels retenidors i les seves dents s'estan movent".

El problema es deu a no haver utilitzat correctament els retenidors
A més, des del mitjà han parlat amb la doctora Eugenia Cervantes, experta en la matèria, que corrobora la informació. "Veient-la somriure en les seves últimes aparicions, he notat que les seves dents estan canviant lleugerament de posició, en especial una de les seves canines, del costat esquerre," assenyala Cervantes. Un problema que li estaria passant pel mateix motiu que a altres persones: "Que no porten un adequat sistema de retenció postortodòncia".
Aquest inconvenient té un nom, "recidiva". I es deu que les dents tenen memòria. És a dir, si no s'utilitza correctament un retenidor després d'un tractament amb bràquets, les dents busquen tornar a la seva posició original, arribant fins i tot a provocar que el pacient hagi d'utilitzar aparells de nou. "En finalitzar el teu tractament d'ortodòncia has de portar els retenidors per tota la vida, altrament, es produeixen recidives, és a dir, que és quan les dents que ja estan en una posició adequada es van movent cap a la posició inicial. Les dents tenen memòria i si no portem els retenidors, almenys per les nits, s'aniran movent al punt de fer malbé tot l'aconseguit amb l'ortodòncia. En aquests casos, el pacient haurà de portar novament un tractament amb bràquets o alineadors invisibles per corregir lleugeres malposicions, una cosa que probablement haurà de fer la Reina Letícia," explica la doctora Cervantes per a La Razón.