La reina Letícia és, per a molts, un referent estilístic. Tant és així que fins i tot una empresa xinesa ha utilitzat la imatge de la monarca per vendre els seus productes. L’empresa en qüestió és diu Kashmir Soul i es dedica a la venda de mocadors i pashmines, uns dels complements favorits de la dona de Felip VI.

Com recull Merca2, la marca asiàtica ha omplert els carrers Xangai amb la cara de Letícia lluint una pashmina de color blau i estampats orientals. Una imatge que correspon a l’any 2011 quan encara responia com a princesa d’Astúries. Per si fos poc, Kashmir Soul s’ha permès la llicència d’incloure també la imatge d’Angelina Jolie a la seva publicitat.

letícia angelina jolie merca2

Imatge cedida per Merca2

Així doncs, l’empresa xinesa s’ha apropiat de la imatge de la monarca de manera fraudulenta, ja que com assegura El Español, la Casa Reial no coneixia aquesta situació i no s’ha volgut pronunciar sobre si prendran mesures legals o no. Aquesta, però, no és la primera vegada que una companyia utilitza la imatge d’algun membre de la Família Reial sense el seu permís.

Els reis emèrits van viure de primera mà com les seves cares protagonitzaven campanyes que immediatament eren retirades. Una de les més recordades, és la del portal de contactes Ashley Madison, que en ple auge informatiu sobre les infidelitats de Joan Carles I, va publicar un cartell promocional amb un muntatge on es podia veure la reina Sofía abraçant un jove fornit. Un reclam publicitari que va corre com la pólvora per les xarxes socials.