La infanta Sofia té ganes de començar el nou curs per allunyar-se de Letícia. La germana d'Elionor està farta de les seves normes i exigències. Personal de Zarzuela destapen que mare i filla sempre discuteixen pels seus caràcters incompatibles. Són molt diferents. La benjamina de la família és molt més independent i també oblidadissa. Això fa que a la reina de vegades li faci sortir de polleguera. Ja sabem que la dona de Felip VI no permet ni el més mínim error.

Aquesta setmana la infanta Sofia tornarà a acomiadar-se de la seva família. La jove s'embarcarà en una nova aventura després d'haver finalitzat la seva formació escolar al prestigiós internat UWC Atlantic College de Gal·les. Aquest any anirà directament a la universitat. Casa Reial va comunicar fa uns mesos que finalment no estudiarà la formació militar com la seva germana, ella seguirà els passos de les infantes Elena i Cristina però amb un nivell d'implicació molt més gran. Serà un gran suport per a la seva germana. No obstant això, podrà estudiar la carrera que desitgi, viure lluny de Zarzuela, fins i tot tenir la parella amb qui sigui feliç.
La infanta Sofia no vol viure mai més a Zarzuela, després de la universitat farà un màster als Estats Units
La infanta Sofia es formarà en el centre educatiu Forward College, amb seu a diversos països. Els monarques es van decantar per aquesta institució universitària per la seguretat i privacitat que oferia. La germana d'Elionor continuarà amb la seva formació lluny de Zarzuela, ja que ha volgut estudiar a Lisboa, París i Berlín.
Com a mínim els propers cinc anys, Sofia podrà continuar sent una dona independent sense el control de Letícia. La infanta es deslliurarà de les seves normes, fins i tot del menú de Zarzuela. La seva mare vol tenir tot controlat.
Des que està en Zarzuela per vacances l'ha posat a dieta i la porta a una nutricionista. Per a ella s'ha engreixat. Vol que s'aprimi per ser més saludable. La infanta Sofia menja molta brioixeria i no fa exercici físic.
