Elionor té una cita molt important aquest dimecres 23 i el dijous 24 de juliol, és la gran protagonista dels Premis Princesa de Girona 2025 que se celebren aquesta tarda al Gran Teatre del Liceu a Barcelona. Estarà acompanyada per la infanta Sofia, Felip VI i Letícia. Com a avantsala a la gala, la família reial ha dinat a l'hotel en el qual s'allotgen amb els patronats i els premiats. Cadascun dels membres de Casa Reial s'ocupava d'una taula.

La princesa Elionor|Leonor en el Blas de Lezo / Casa Real 2
La princesa Elionor en el Blas de Lezo / Casa Reial

Els monarques van sortir amb les seves filles de matinada des de Madrid amb tot preparat per a l'ocasió. Hi ha hagut més d'una baralla amb Elionor i Sofia, i és que les joves ja no són unes nenes i volen donar curs a la seva personalitat, ser elles mateixes i sentir-se còmodes amb els seus estilismes. Volen prendre les seves pròpies decisions encara que això suposi desobeir Letícia, que fins ara s'ha encarregat de tots els 'looks'.

Elionor es rebel·la contra Letícia i canvia el seu estil

És notable en aquests Premis Princesa de Girona que Letícia no ha estat qui ha tingut l'última paraula, sinó la mateixa Elionor perquè per primera vegada ha abandonat aquest look de 50 anys que l'envellia i l'allunyava dels joves d'avui dia que representarà en el futur. Ara és una jove més i se l'ha notat en tot moment molt més còmoda. "Aquests guardons han estat la seva plataforma d'enlairament com a figura institucional, però també com a dona jove amb veu pròpia", explica Jesús Reyes, periodista expert en moda i cases reials per a Infobae España.

Ja no queda res d'aquella nena tímida, ara és una dona decidida, capaç de prendre les seves pròpies decisions. "L'evolució d'Elionor en els Premis Princesa de Girona ha estat no només evident, sinó també molt simbòlica. Hem passat de veure una adolescent amb discursos planificats i estilismes sobris, a una hereva que parla amb seguretat, improvisa, connecta amb els joves i domina la seva imatge pública", afirma el també autor del llibre Leonor. Estilo de una Borbón y Ortiz.

Per a l'ocasió, les dues germanes han utilitzat colors clars, s'han canviat els rols. Elionor amb un vestit blanc de tirants d'Adolfo Domínguez i unes falques d'espart, i Sofia amb pantalons i top blanc i una blazer d'Easy West en to cru.

Elionor|Leonor pujant a la fragata Blas de Lezo
Elionor pujant a la fragata Blas de Lezo