La princesa Elionor no té descans. L'hereva acaba de completar el seu segon any de formació militar. Un any que ha estat especialment exigent. Sobretot pels sis mesos que ha passat de travessia al vaixell escola Juan Sebastián Elcano i a la fragata Blas de Lezo. Ha estat mig any sense trepitjar casa seva, envoltada de milles i milles de mar. Només ha pogut alleujar el seu estrès quan han atracat a terra ferma en diferents països sud-americans.
Però després d'aquesta dura etapa, Elionor tampoc no ha tingut gaire temps de descans. Ja és major d'edat i ha començat a prendre responsabilitats en la monarquia. Aquest divendres, per exemple, va passar pel Club Nàutic de Mallorca, on la presència del seu pare, i abans del seu avi, ha estat habitual durant dècades. Letícia mai no ha tingut interès per barrejar-se en aquests cercles i tant la princesa Elionor com la infanta Sofia, seguint els passos de la seva mare, s'han mantingut molt al marge. Però a mesura que Elionor es fa gran, ha d'anar prenent posicions al seu paper com a futura monarca. I això implica barrejar-se en ambients de les altes esferes, encara que sovint siguin una mica casposos.

La princesa Elionor ja es deixa veure per Mallorca
El dia anterior, Elionor també es va deixar veure per Palma. Al costat de Letícia i la seva germana, Sofia, van anar als cinemes Rívoli. Allà van estar veient el documental 'En un lugar de la mente', part de l'Atlàntida Film Fest, que clausura aquest diumenge amb Letícia presidint l'acte. No obstant això, no tot han estat obligacions per a Elionor.
El primer a arribar a l'illa va ser Felip VI, visible des del primer dia. El monarca ha estat participant en la Copa del Rei de Vela. I posteriorment va arribar Elionor. Encara que la princesa no es va deixar veure fins dijous passat. En els dies anteriors va estar descansant a Marivent, alguns diuen que molt ben acompanyada. Però això no vol dir que es passés cada dia tancada a la finca. Al contrari.

Escapada d'incògnit a Eivissa
Elionor, segons apunten fonts de l'entorn de l'illa, mentre la premsa criticava que "no trepitja Mallorca", ha fet alguna escapada a Eivissa. Un lloc en el qual, per cert, ha estat Froilán recentment. El fill gran dels Marichalar coneix bé tot allò. A quatre passes de Mallorca, la princesa ha pogut gaudir del lloc i dels millors locals de lleure.
Ho ha fet de manera molt discreta, fent servir "perruca i ulleres de sol de discoteca", com si fos una turista més. Fins i tot expliquen que es va prendre alguna copa de més, acabant "molt passada". Afirmacions de vegades exagerades, ja que Elionor sap que qualsevol relliscada pot ser determinant per a la seva imatge. En aquest sentit, quan se sent massa animada, canvia el vodka amb llimona per alguna beguda energètica.