Gas Natural Fenosa ha llançat Serveis. Una nova app que posa a disposició dels seus clients un servei que agilitza i millora les gestions en cas d'incidència amb els electrodomèstics i altres aparells de la llar, com la caldera o l'aire condicionat. Més concretament, a través de Serveis, el client pot realitzar un inventari de tot el seu equipament, especificant marques i models, perquè, en cas d'incidència, la gestió sigui molt més senzilla i àgil.

Així, en comptes de trucar, l'usuari només ha de fer una foto a l'aparell que estigui donant problemes, descriure breument què li passa i enviar-ho al servei tècnic de l'energètica. A més, l'usuari pot especificar el nivell d'urgència del servei o, si ho desitja, planificar una visita del tècnic el dia o hora que es desitgi.

Altres serveis

L'aplicació inclou també altres funcionalitats d'utilitat per als clients de la companyia, com la possibilitat de sol·licitar serveis com a manyeria, fontaneria i cristalleria, així com de muntatge de mobles, segellament de banyeres o ajustaments en cortines, quadres i miralls.

En aquest sentit, el director de Mercat Residencial de Negocis Minoristes de Gas Natural Fenosa, Carlos Escòlies, ha destacat que "la prioritat sempre és oferir el millor servei i la màxima tranquil·litat als clients". A això, ha afegit que es tracta d'una aplicació que "marca un abans i un després en la gestió d'incidències i constitueix un primer pas cap a la casa connectada".