Tipus d'interès
Carlos Torres
- ON ECONOMIA
- Barcelona. Dimecres, 5 d'agost de 2026. 05:30
- Temps de lectura: 0 minuts

El BBVA, presidit per Carlos Torres, ha completat l'últim tram del programa extraordinari de recompra d'accions anunciat el desembre de 2025. Entre el 6 de maig i el 3 d'agost de 2026, el banc ha recomprat accions per un import de 1.460 milions d'euros, culminant així el programa de recompra més gran de la seva història, amb un volum total proper als 4.000 milions d'euros.
Oriol Xalabarder
Oriol Xalabarder és el conseller delegat d'Electra Caldense, un grup que ha anunciat una inversió de quatre milions d’euros per posar en marxa dos parcs solars a Gallifa (Vallès Occidental) i Caldes de Montbui (Vallès Oriental). Per dur a terme el projecte, la companyia de Caldes de Montbui disposa de finançament públic de l'Institut Català de Finances.
Xavier Vilajoana
El president de l'Associació de Promotors i Constructors d'Edificis de Catalunya, Xavier Vilajoana, ha demanat la retirada immediata de la proposició de llei que pretén limitar les compres especulatives d'habitatge. La petició es produeix després que el Consell de Garanties Estatutàries hagi conclòs que la iniciativa, promoguda pels Comuns i acordada amb el Govern, vulnera el dret a la propietat privada.